غذای خانگی سه سار چیتگر

معرفی بازی های فوتبال PES  و FIFA!! - ژولی پولی

معرفی بازی های فوتبال PES  و FIFA!!

معرفی بازی های فوتبال PES  و FIFA!!

26 فروردین 1400

معرفی بازی های فوتبال PES  و FIFA!! را در قسمت بازی(گیم) مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

PES:

سری بازی های فوتبال پی‌ئی‌اس، فوتبال الکترونیک پی‌ئی‌اس با نام سابق فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer به اختصار (PES) که به صورت سریع پیس نیز خوانده می‌شود، مجموعه‌ای از بازی‌های ویدئویی در سبک ورزشی و شبیه‌ساز فوتبال و از گونه بازی‌های ورزش الکترونیک است که توسط شرکت کونامی توسعه و انتشار می‌یابد. این بازی نخستین بار ۱۵ مارس ۲۰۰۱ با این نام برای کنسول پلی‌استیشن عرضه شد. این بازی در گذشته International Superstar Soccer نام داشت. همچنین این بازی در ژاپن و کره جنوبی با نام World Soccer: Wining Eleven به فارسی: فوتبال جهانی: یازده قهرمان شناخته می‌شد و اکنون ئی‌فوتبال یازده قهرمان نامیده می‌شود.

این سری از ابتدای عرضه تا سال ۲۰۱۳ پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین بازی ورزشی شبیه‌ساز فوتبال بود. سری PES، تجربه ای آرکید گونه و گیم گونه تر از ورزش فوتبال ارائه داده‌است. گیم پلی سرعتی از ویژگی‌های این سری بازی‌ها است که بر خلاف رقیب سنتی خود یعنی فیفا، که همیشه سعی داشته‌است تا تجربه ای نزدیک به واقعیت ارائه دهد و گیم پلی ای به مراتب کندتر و همانند واقعیت. اما این سیاست چند سالی است تغییر کرده و سازندگان آن در هر نسخه، PES را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک می‌کند. PES در نسل هشتم، با موتور فاکس ارائه می‌شد (از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰)؛ اما با ورود به نسل نهم، این بازی قرار است با موتور آنریل انجین توسعه داده شود.

FIFA:

فیفا که به نام‌های فیفا ساکر و فیفا فوتبال هم شناخته می‌شود، یک سری بازیهای ویدئویی شبیه‌سازی فوتبال است که از سال ۱۹۹۳ سالانه شرکت الکترونیک آرتس تحت نام بازرگانی ای‌ای اسپورتس آن را منتشر می‌کند.

بازی‌های اصلی

بازی‌های اصلی سری فیفا از سال ۱۹۹۳ هر سال یک بار منتشر می‌شوند. این بازی‌ها دربرگیرنده تیم‌های ملی فوتبال کشورهای گوناگون و هم‌چنین لیگ‌های برتر و دسته‌های پایین‌تر بسیاری از کشورهاست. در آخرین ورژن فیفا ۱۹۶۴۴ بازیکن و ۷۱۲ باشگاه لایسنس شده اند.