غذای خانگی سه سار چیتگر

همه چیز درباره بازی کالاف دیوتی موبایل - ژولی پولی

همه چیز درباره بازی کالاف دیوتی موبایل

همه چیز درباره بازی کالاف دیوتی موبایل

28 فروردین 1400

همه چیز درباره بازی کالاف دیوتی موبایل را در قسمت گیم مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

به گزارش ژولی پولی ندای وظیفه، کال آو دیوتی موبایل یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص است که توسط TiMi Studios ساخته شده و توسط اکتیویژن برای آی‌اواس و اندروید منتشر شده‌است. این بازی در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

تا ژوئن ۲۰۲۰، این بازی بیش از ۲۵۰ میلیون دانلود داشته‌است.

در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۹، فقط ۲۴ ساعت پس از انتشار، ندای وظیفه: موبایل به ۲۰ میلیون بار بارگیری رسید و بیش از ۲ میلیون دلار درآمد حاصل از معاملات خود به‌دست‌آورد و بعد از گذشت یک هفته تعداد بارگذاری‌های این بازی به ۱۰۰ میلیون رسید و درآمدش به بیش از ۱۷٫۷ میلیون دلار رسید و این بازی را به موفق‌ترین بازی موبایل در تاریخ تبدیل کرد.

بسیاری از منتقدین این بازی را از هر نظر (گرافیک، گیم‌پلی، سلاح‌ها، هیجان، ویژگی‌های خاص و غیره) از پابجی بهتر می‌دانند. گفته‌ها و شنیده‌های گیمرها و رکوردهای این بازی جاکی از این امر است. البته فیزیک بازی و فریم ریت پایین آن همواره مورد انتقاد بوده‌است.

همیشه بین طرفداران پایجی و کالاف دیوتی موبایل بحث وجود دارد هر چند هر دو بازی سلیقه ای هستند اما در این اواخر مشاهده شده که پابجی کم‌کم در حال از دست دادن پلیرهای خود می‌باشد و بیشتر به سمت کالاف دیوتی موبایل روی می‌آورند.

روز به روز به محبوبیت این بازی اضافه شده و با هر آپدیت بازی جذابیت بیشتری پیدا می‌کند.

شخصیت‌هایی چون سوپ(Soap)، گوست(Ghost)، پرایس(Price) و… نیز در نسخهٔ موبایل بازی وجود دارند. در این نسخه سبک‌های مختلفی از جمله بازیکن در مقابل بازیکن (PVP)، انجام مأموریت و… طراحی شده که ساعت‌ها گیم پلی جذاب را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

حالت زامبی در فصل(Season) ٣ حذف شده است ولی امکان بازگشت آن در فصل‌های های بعد وجود دارد.

علت حذف ناتوانی در کسب رضایت کاربران بوده است.