غذای خانگی سه سار چیتگر

نصب سنگ مزار زنده یاد علی انصاریان + ویدئو - ژولی پولی

نصب سنگ مزار زنده یاد علی انصاریان + ویدئو

نصب سنگ مزار زنده یاد علی انصاریان + ویدئو

24 اسفند 1399

خبر نصب سنگ مزار علی انصاریان را در قسمت اخبار اجتماعی مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

تنها با نزدیک شدن به چهلمین روز درگذشت زنده یاد علی انصاریان ، سنگ مزار وی امروز نصب شد.

مشاهده ویدیو:

آرش ظلی پور با انتشار این ویدئو نوشتن:

قبل از این سنگ مزار على رو عوض کنن ، ننه على کنار پسرش نشست و درد دل کرد .. ٢ روز دیگه میگه چهل روزه که علی رفته و این داغ نه تنها نگهداری نشده که؟ روز داره بیشترم میشه … ننه على روزاى سختى رو داره سپرى میکنه … البته دختر و پسرش و دامادش کنارش هستن اما غم از دست دادن پسر اونم پسرى مثل على به این زودى ها فراموش شدنى نیست ….
ننه علی با کاپشن پسرش اومده بود ..
تنش نمی کند و دستش گرفته بود که
اصرار کردم تن کن ، سرش رو برداشتم از روی خاک علی و ..
نوشتن: امروز به کمک محسن عزیز سنگ مزار علی در آستانه چهلمین روز رفتن عوض شد … دمتون گرم على کریمى، بهنام ابوالقاسمپور، حامد اژدرى و همه اونایى که نذاشتن ننه على تنها بمونه …

بیوگرافی علی انصاریان:

علی انصاریان (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ – درگذشتهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او کار خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد ولی برای دور نشدن از این ورزش مدرسه فوتبالی برای بچه‌ها تأسیس کرد. علی انصاریان پس از فوتبال، در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. او در بیش از ده فیلم و مجموعه تلویزیونی بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. علی انصاریان همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه‌ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد. اما پس از آن خوانندگی را ادامه نداد. انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان تهران و بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.