غذای خانگی سه سار چیتگر

راننده ای که جان صدها بیمار کرونایی را نجات داد+ ویدیو و عکس - ژولی پولی

راننده ای که جان صدها بیمار کرونایی را نجات داد+ ویدیو و عکس

راننده ای که جان صدها بیمار کرونایی را نجات داد+ ویدیو و عکس

21 مرداد 1400

راننده ای که جان صدها بیمار کرونایی را نجات داد+ ویدیو و عکس در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

شاهرخ بیکدلی، راننده کرجی تریلر بار اکسیژن خود را با لاستیک‌های پنچر به قائم شهر رساند و جان صد‌ها بیمار کرونایی را نجات داد.

شاهرخ بیکدلی، راننده کرجی تریلر در حال انتقال اکسیژن با تریلی از تهران به قائمشهر بود که متاسفانه در نزدیکی بیمارستان لاستیک تریلی پنچر می شود و از آن جا که اکسیژن بیمارستان رو به پایان بود و بیماران به اکسیژن نیاز داشتند، برای تعویض لاستیک توقف نمی کند و با همان لاستیک پنچر خودش را به بیمارستان می رساند.

او به دلیل تعویض نکردن لاستیک، دچار خسارت مالی شد بنابراین مردم قائمشهر تصمیم گرفتند خسارتش را پرداخت کنند اما این راننده‌ با معرفت، پول خسارت را قبول نکرد و خواست که این پول برای بیماران نیازمند هزینه شود.

مشاهده ویدیو:

کامیون:

کامیون، یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که بخش بارگیر آن به‌صورت پیوسته به کشنده متصل است. از کامیون بیش‌تر برای ترابری کالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به‌عنوان خودروی آتش‌نشانی نیز از آن استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند.

کامیون دارای انواع گوناگونی هستند و معمولا بر اساس محور و وزن طبقه‌بندی می‌شوند.

رانندگی:

رانندگی عبارت است از کنترل وسیله نقلیه زمینی مثل خودرو، کامیون و اتوبوس. رانندگی بیش از فقط کنترل وسیله نقلیه است و نیازمند دانستن و به‌کارگیری قوانین راهنمایی نیز می‌شود. در تمام دنیا رانندگان برای اخذ گواهینامه رانندگی باید آموزش رانندگی بگیرند و آزمون آن را با موفقیت بگذرانند. در بسیاری از کشورها حتی بعد از گذراندن آزمون، راننده در ابتدای رانندگی محدود به قوانین خاص می‌شوند. مثلاً درکانادا رانندگان تازه‌کار باید برای دو سال برچسب N به ماشین خود بزنند و برای یک سال بعد از برچسب L استفاده کنند. در ایران نیز برای مدتی طرحی اجرا شد در آن رانندگانی که تازه گواهینامه می‌گیرند می‌بایست تا یک سال بیرون شهر رانندگی نکنند و اگر جریمه می‌شدند، گواهینامشان باطل می‌شد.

راننده:

یک راننده باید مهارت‌های فیزیکی و ذهنی لازم را داشته باشد تا بتواند جهت و شتاب خودرو را کنترل و شرایط اطراف را درک کند.

مهم‌ترین نکات رانندگی:

دور زدن یک فرمانه

دور زدن دو فرمانه

سنگ چین

پارک دوبل