غذای خانگی سه سار چیتگر

آمار قربانیان و مبتلایان کرونا در ۱۲ بهمن۹۹ - ژولی پولی

آمار قربانیان و مبتلایان کرونا در ۱۲ بهمن۹۹

آمار قربانیان و مبتلایان کرونا در ۱۲ بهمن۹۹

12 بهمن 1399

آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا در کشور را در مجله خبری زولی پولی دنبال نمایید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش ژولی پولی به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۲۶۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۴۶۹ نفر از آنها بستری شدند؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۹۹۹ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۹۵۹ نفر رسید البته خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌‌اند.

لاری گفت: ۳۹۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در در بخش مراقبت‌‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند؛ تاکنون ۹ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۸ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

بر اساس آخرین تحلیل‌‌ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند؛ شهرستان‌‌های نارنجی در استانهای شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.