غذای خانگی سه سار چیتگر

هوتن شکاری اجرای اول قسمت هشتم مرحله دوم عصرجدید - ژولی پولی

هوتن شکاری اجرای اول قسمت هشتم مرحله دوم عصرجدید

هوتن شکاری اجرای اول قسمت هشتم مرحله دوم عصرجدید

20 خرداد 1398

قسمت هشتم مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید امشب ۲۰ خرداد در ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای احسان علیخانی و داوری سید بشیر حسینی، رویا نونهالی، امین حیایی و آریا عظیمی نژاد روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

اولین اجرای قسمت هشتم مرحله دوم توسط هوتن شکاری انجام شد، هوتن شکاری همچون دفعه ی قبل طناب بازی انجام داد، با این تفاوت که طناب آتشی بود و  طراحی و پیامی را با عنوان “هر روز در نبردم با خیر و شر” را به همراه داشت و روی لباسش این جمله نوشته شده بود و دو نفر هم با لباس های سیاه و سفید روی صحنه بودند که شر و خیر را نشان می دادند.

امین حیایی، سید بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد در ابتدا به هوتن شکاری چراغ سفید دادند ولی آریا عظیمی نژاد پشیمان شد و رای خود را پس گرفت. سپس رویا نونهالی هم به هوتن شکاری چراغ سفید داد… پس از آن امین حیایی بر روی صندلی آریا عظیمی نژاد نشست و بجای وی چراغ سفید به هوتن شکاری داد.

سرانجام هوتن شکاری با چهار چراغ سفید در فینال قسمت هشتم حضور یافت ولی موفق نشد به مرحله ی نیمه نهایی صعود کند.

شوخی امین حیایی با آریا عظیمی نژاد در اجرای هوتن شکاری:

سعید فتحی روشن و محسن ضیایی در پایان قسمت هشتم طبق نظر داوران به عنوان برنده اعلام شدند و باید منتظر آرای مردمی باشند تا در بین افراد برگزیده ی مرحله ی نیمه نهایی قرار بگیرند.

افرادی که علاقمند باشند می توانند تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۱ خرداد از طریق اپلیکیشن روبیکا و یا شماره گیری کد دستوری هر شرکت کننده، استعداد برتر قسمت هشتم مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید را انتخاب کنند.

شرکت در رای گیری مسابقه استعدادیابی عصرجدید کاملا رایگان می باشد.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم طبق رای و نظر مردم رقابت سعید فتحی روشن و محسن ضیایی به کجا می انجامد و کدامشان می توانند شانس حضور در فینال مسابقه استعدادیابی عصرجدید را از آن خود کنند.

کد آرای مردمی محسن ضیایی: #۱۵۴*۷۸۰*

کد آرای مردمی سعید فتحی روشن: #۱۵۵*۷۸۰*