غذای خانگی سه سار چیتگر

زمان پخش فصل دوم مسابقه عصرجدید+ داوران فصل دوم عصرجدید - ژولی پولی

زمان پخش فصل دوم مسابقه عصرجدید+ داوران فصل دوم عصرجدید

زمان پخش فصل دوم مسابقه عصرجدید+ داوران فصل دوم عصرجدید

3 اسفند 1398

زمان پخش فصل اول مسابقه عصرجدید مشخص شد+ پخش قسمت اول عصرجدید از تولد حضرت علی (ع)

عصرجدید اولین مسابقه استعدادیابی در ایران است که از اواخر سال ۹۷ با اجرای احسان علیخانی و داوری دکتر سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، امین حیایی و رویا نونهالی بر روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

پخش مسابقه استعدادیابی عصرجدید در فصل اول حدود شش ماه بطول انجامید و در این مدت توانست بینندگان بسیاری را به سمت خود جذب کند.

حال مردم لحظه شماری می کنند تا فصل دوم عصرجدید نیز بر روی آنتن شبکه سه سیما برود و بتواند لحظات شاد، دلچسب و هیجان انگیزی را برای ایرانیان بسازد.

زمان پخش فصل دوم مسابقه عصرجدید:

طبق اطلاع رسانی های انجام شده قسمت اول فصل دوم مسابقه عصرجدید از ۱۸ اسفند ماه مصادف با ولات حضرت علی (ع) که روز پدر و روز مرد نام دارد، از شبکه سه پخش خواهد شد.

البته تنها چند قسمت ابتدایی مسابقه عصرجدید در ماه اسفند سال ۹۸ پخش خواهد شد و در ایام نوروز سال ۹۹ می توانید هر شب شاهد پخش مسابقه عصرجدید از شبکه سه سیما باشید.

آخرین خبرها حاکی است که پشت صحنه فصل دوم مسابقه عصرجدید از سه شنبه این هفته ۶ اسفند پخش خواهد شد.

عصرجدید پر بیننده ترین برنامه تلویزیون شد

زمان پخش فصل دوم عصرجدید

داوران فصل دوم مسابقه عصرجدید:

فصل دوم مسابقه عصرجدید نیز همچون فصل اول این مسابقه با داوری امین حیایی، دکتر سید بشیر حسینی، رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد برگزار خواهد شد.

فینالیست فصل اول مسابقه عصرجدید:

در فصل اول مسابقه عصرجدید افراد بسیاری با استعدادهای متفاوتی شرکت کردند و در نهایت فاطمه عبادی، محمد زارع، پارسا خائف، سعید فتحی روشن و دختران نینجا به فینال راه یافتند.

از بین این پنج استعداد، فاطمه عبادی بانوی هنرمند ایرانی که نقاشی با شن انجام می دهد به عنوان برنده فصل اول مسابقه استعدادیابی عصرجدید انتخاب شد.