غذای خانگی سه سار چیتگر

اجراهای قسمت اول فصل دوم عصرجدید+خانواده سبز و جوانمردان ایران صعود کردند - ژولی پولی

اجراهای قسمت اول فصل دوم عصرجدید+خانواده سبز و جوانمردان ایران صعود کردند

اجراهای قسمت اول فصل دوم عصرجدید+خانواده سبز و جوانمردان ایران صعود کردند

18 اسفند 1398

قسمت اول فصل دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید در ۱۷ اسفند مصادف با شب میلاد با سعادت امام علی (ع) با اجرای احسان علیخانی و داوری دکتر سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، امین حیایی و رویا نونهالی بر روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

خانواده سبز اولین اجرای قسمت اول عصرجدید:

خانواده علی حضرتی یا خانواده سبز با طناب و سازه های ورزش توانستند اجرای بسیار زیبایی را از خود بر جای بگذارند و توانستند چهار رای سفید را از داوران عصرجدید کسب نمایند.

خانواده سبز در عصرجدید

مهدی محمودی دومین اجرای قسمت اول عصرجدید:

مهدی محمودی با صدای زیبایش آهنگ تیتراژ سریال ماهورا را خواند و به مادرش تقدیم کرد، اما وی فقط توانست یک رای مثبت از امین حیایی دریافت کند، دکتر بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد به وی چراغ قرمز دادند و اما رویا نونهالی اصلا به وی رای نداد.

مهدی محمودی خواننده در عصرجدید

مهران مختاریان سومین اجرای قسمت اول عصرجدید:

مهران مختاریان ۱۲ ساله، کلاس ششم از استان کردستان شهرستان مریوان که در مدرسه باغچه بان تحصیل می کند و به اوتیسم مبتلا است سومین شرکت کننده قسمت اول فصل دوم عصرجدید است.

مهران مختاریان به راستی یک نابغه است که هر تاریخی از وی سوال پرسیده شد توانست روز آن تاریخ را ذکر نماید و موفق شد چهار رای مثبت از دوران عصرجدید دریافت کند.

مهران مختاریان نابغه اوتیسم در عصرجدید

گروه جوانمردان ایران چهارمین اجرای قسمت اول عصرجدید:

گروه جوانمردان ایران با اجرای ورزش آیینی و زورخانه ای و یادآوری پوریای ولی و جهان پهلوان تختی توانستند چهار رای سفید را از دوران عصرجدید کسب نمایند.

گروه جوانمردان ایران در عصرجدید

  مرضیه هوشمند پنجمین اجرای قسمت اول عصرجدید:

مرضیه هوشمند پنجمین شرکت کننده قسمت اول فصل دوم عصرجدید توانست از دل یک فندک یوزپلنگ بیرون بیاید و طرحی زیبا را ارائه دهد اما توانست نظر مثبت رویا نونهالی و امین حیایی را کسب نماید.

مرضیه هوشمند در عصرجدید
اسامه مرادی ششمین اجرای قسمت اول عصرجدید:

اسامه مرادی خواننده سبک فولکلور که از گچساران آمده بود و خوانندگیش نویدبخش بهار بود ششمین شرکت کننده قسمت اول فصل دوم عصرجدید بود اما نتوانست نظر مثبت داوران عصرجدید را کسب نماید و تنها امین حیایی به وی رای مثبت داد.

اسامه مرادی خواننده فولکلور در عصرجدید

نیما سهرابی اجرای هفتم قسمت اول عصرجدید:

نیما سهرابی آخرین شرکت کننده قسمت اول فصل دوم عصرجدید بود که استندآپ کمدی اجرا کرد که نتوانست نظر مثبت داوران عصرجدید را کسب نماید.

nima sohrabi joolipooli

در پایان قسمت اول دور مقدماتی فصل دوم عصرجدید طبق نظر داوران خانواده سبز و گروه جوانمردان ایران توانستند به دوره ی بعد صعود کنند.

مرضیه هوشمند و مهران مختاریان فینالیست های حذف شده هستند که اگر مردم از طریق روبیکا به آنها رای دهند می توانند شانس حضور در دور دوم عصرجدید را پیدا کنند.