غذای خانگی سه سار چیتگر

سلطان سرقت خودرو مهمان امروز حالا خورشید - ژولی پولی

سلطان سرقت خودرو مهمان امروز حالا خورشید

سلطان سرقت خودرو مهمان امروز حالا خورشید

1 بهمن 1397

آقای کیومرث امیری شخصی که از ۱۲-۱۱ سالگی به دلیل علاقه ی ویژه ای که به ماشین داشته، سرقت خودرو را شروع کرده و تا سال ۹۱ حدود ۲۰ سابقه سرقت خوردو در نیروی انتظامی داشت. امروز مهمان برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشید پور بود. وی ابتدا از خودش و سوابقش گفت، سپس توصیه هایی برای مردم داشت تا دقت لازم را داشته باشند و مواردی را رعایت کنند تا آمار سرقت خودرو قبل از ایام نوروز به حداقل برسد.

از نگاه کیومرث امیری هیچ ماشینی ضد سرقت نیست. طبق تستی که از وی توسط نیروی انتظامی گرفته شده، آقای کیومرث امیری دارای رکورد ۱۵ ثانیه برای سرقت خودرو است.

کیومرث امیری اهل کرمانشاه است و از کودکی عاشق رانندگی بوده و اولین سرقت را با ماشین برادرش تجربه کرده است.

سال ۶۳ برادرش شبها ماشینش را در خانه ی آنها پارک می کرده و صبح می آمده و ماشین را با خودش می برده، کیومرث امیری در حالی که سن کمی داشته شبها درب ماشین را باز می کرده و به گفته ی خودش در خیابان ها دور دور می کرده و صبح ها ماشین را در حیاط می گذاشته و می خوابیده… این جرقه ی اول او در بازکردن درب ماشین و سرقت خودرو بوده است.

در سال ۶۷ که عملیات مرصاد بوده به همراه خانواده اش در منطقه باغ ابریشم کرمانشاه سکونت داشتند که به گفته خودش  منطقه به دلیل حمله منافقین خالی از سکنه شده بوده و وی در نانوایی مشغول به کار بوده، در آن زمان با یکی از همسایگان به منطقه عملیات مرصاد می رود و یک ماشین خارجی توجهش را جلب می کند و این دومین تجربه وی در سرقت بوده که ماشین را با خودش می آورد و غذا و نان و … برای رزمندگان به منطقه جنگی می برده…

کیومرث امیری ماهرترین سارق ماشین در ایران
کیومرث امیری و رضا رشید پور در برنامه حالا خورشید

خودش می گوید پیاده نمی توانستم راه بروم هر بار که از زندان آزاد می شدم در حوالی زندان یک ماشین سرقت می کردم و با ماشین به خانه می آمدم.

کیومرث امیری جزو ماهرترین سارقین بوده که تا بحال چندین هزار خودرو به سرقت برده ولی از سال ۹۱ توبه کرده و زندگی شرافتمندانه ای را آغاز کرده است.

در سال ۹۱ وقتی دختر دو ساله اش رها را در زندان می بیند تصمیم می گیرد زندگی جدیدی را آغاز کند و تا بحال به قول خود وفادار بوده است.

کیومرث امیری در حال حاضر عضو ارشد اتومبیل رانی است و آموزش رانندگی می دهد.

در پایان برنامه ی حالا خورشید وی چند توصیه برای مردم داشت که از سرقت خودرو جلوگیری شود:

  1. فرمان را به سمت جدول بچرخانید و قفل فرمان بزنید.
  2. وقتی از ماشین پیاده می شوید، اطراف را با دقت نگاه کنید.
  3. ماشین را جلوی مکانی قرار دهید که دوربین مداربسته داشته باشد مثل سوپر مارکت، فروشگاه و …
  4. از سوئیچ مخفی استفاده کنید.

کیومرث امیری در حال حاضر با نیروی انتظامی همکاری می کند و قرار است در آینده در برنامه های دیگر و در برنامه ی حالا خورشید حضور داشته باشد تا با آگاهی دادن به مردم میزان سرقت خودرو را قبل از ایام نوروز به حداقل برساند.

ما در سایت ژولی پولی برای آقای کیومرث امیری آرزوی موفقیت روز افزون داریم و امیدواریم همیشه زندگی شرافتمندانه و خوبی را داشته باشند و با توصیه های ایشان سرقت خودرو در کشورمان کاهش یابد.