غذای خانگی سه سار چیتگر

حضور ابراهیم دهباشی خوش اخلاق ترین راننده تاکسی ایران در حالا خورشید - ژولی پولی

حضور ابراهیم دهباشی خوش اخلاق ترین راننده تاکسی ایران در حالا خورشید

حضور ابراهیم دهباشی خوش اخلاق ترین راننده تاکسی ایران در حالا خورشید

24 دی 1397

اکثریت ما، راننده تاکسی ها را آدمهایی بداخلاق و تندخو می دانیم که حال و حوصله صحبت کردن با هیچ مسافری را ندارند… ولی بد نیست امروز عینک بدبینی را از روی چشمان خود برداریم و با دیدی دیگر به دنیای راننده تاکسی ها نگاه کنیم.

رانندگی و راننده تاکسی بودن یکی از سخت ترین و پرمشغله ترین شغل ها محسوب می شود، سر و کله زدن با اقشار مختلف جامعه، تحمل ترافیک و شلوغی شهری، تحمل سرما و گرما و مسیرهای دور و نزدیک تنها گوشه ای از مشکلات راننده تاکسی هاست.

اما امروز می خواهیم فارغ از تمام مشکلاتی که این قشر زحمت کش تحمل می کنند، به بهانه ی حضور مهربان ترین و با اخلاق ترین راننده تاکسی تهران در برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور، شما را با آقای ابراهیم دهباشی زاده آشنا کنیم:

ابراهیم دهباشی زاده در سال ۱۳۲۲ در خامنه متولد شده است.

وی دارای ۳ دختر و داماد می باشد که دامادهایش همگی تحصیلات عالیه دارند.

یک پسر به نام علی داشته که در سن ۲۲ سالگی به دلیل تصادف دچار مرگ مغزی شده و اعضای بدنش را اهدا کرده است.

تا سال ششم نظام قدیم تحصیل کرده است ولی زبان انگلیسی را تا ترم ۱۰ و زبان عربی را تا ترم ۳ گذرانده است.

از سال ۴۳ که رانندگی را شروع کرده تا بحال چندین ماشین تعویض کرده، نظرش این است که اگر تاکسی رانی بنز الگانس هم بدهد با آن مسافران را جا به جا کند.

از ویژگی های اخلاقی آقای دهباشی زاده می توانیم به ایمان قوی، خوش اخلاقی، انرژی مثبت، آرامش و مهربانی وی اشاره کنیم.

آقای دهباشی زاده با انواع گویش های داخلی و زبان های خارجی آشنایی دارد و به محض سوار شدن در تاکسی بعد از سلام و احوال پرسی زبان مسافر را می پرسد.

با زبان فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و عربی آشنایی دارد و مازندرانی، گیلانی، ترکی، شیرازی و سایر زبانهای داخلی هم صحبت کردنش برای وی آسان است و با هر مسافری به زبان خودش صحبت می کند.

مهربان ترین راننده تاکسی ایران

حدود ۵۰ سال است که با همسرش زندگی می کند و در کنار هم خوشبخت هستند، همسرش می گوید آقای دهباشی زاده در کارهای خانه کمک می کند و بسیار اخلاق خوبی دارد.

چندین سال به عنوان بهترین راننده تاکسی انتخاب شده و در سال ۸۰ به عنوان شهروند نمونه برگزیده شده است.

حدود ۴۹ دفتر تا بحال از مسافرانش به یادگار دارد که مسافران با خودکارهای رنگی که در اختیارشان قرار می دهد برایش نوشته اند.

آقای دهباشی زاده اهل کتاب است و به تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی علاقه ویژه دارد.

ابراهیم دهباشی زاده به صورت گردشی روی تاکسی کار می کند و اعتقاد دارد افراد خوش شانس موفق می شوند که سوار ماشینش شوند.

اگر شما هم جزو مسافران خوش شانس پایتخت هستید حتما با لبخند سوار تاکسی این راننده خوش اخلاق شوید، زیرا اصل  اول برای ورود به ماشین آقای دهباشی زاده خوش اخلاقی و با لبخند وارد شدن است.

ابراهیم دهباشی زاده به شغلش عشق می ورزد و مهربانی را سر لوحه ی زندگیش کرده است. بیایید ما هم در هر سمت و شغلی که هستیم مهربان باشیم و با انرژی مثبت و خوش اخلاقی، روز خوبی را برای خود در محیط کار و زندگی شخصیمان بسازیم.

ما در تیم ژولی پولی برای آقای ابراهیم دهباشی زاده مهربان ترین و خوش اخلاق ترین راننده تاکسی ایران و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.