غذای خانگی سه سار چیتگر

مادر فائزه منصوری مهمان امروز حالا خورشید - ژولی پولی

مادر فائزه منصوری مهمان امروز حالا خورشید

مادر فائزه منصوری مهمان امروز حالا خورشید

7 اسفند 1397

امروز صبح به مناسبت روز مادر، مادر مهربان و دلسوز ایرانی خانم اعظم محسنی دوست (مادر شهیدان فائزه و شهاب منصوری) به همراه دو دختر و نوه هایشان مهمان برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشید پور بودند.

رضا رشید پور در ابتدای برنامه خلاصه ای از داستان زندگی فائزه منصوری شرح داد: برادر عبدالمالک ریگی، عبدالحمید عاشق دختری به نام فائزه منصوری می شود ولی عشق آنها مستدام نمی ماند و تحت تاثیر عبدالمالک ریگی دست به فجایعی می زند که نرگس آبیار داستان زندگی این خانواده را در فیلم شبی که ماه کامل شد به تصویر کشید.

الناز شاکردوست در نقش فائزه منصوری در فیلم شبی که ماه کامل شد بازی کرد و موفق شد بخاطر این بازی ماندگار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند.

اعظم محسنی دوست در اختتامیه جشنواره فجر حضور یافت و به زیبایی الناز شاکردوست را در آغوش گرفت.

خانم اعظم محسنی دوست در برنامه حالا خورشید از الناز شاکردوست (در نقش فائزه) و پدرام شریفی (در نقش شهاب) به نیکی یاد کرد و در ادامه صحبت هایش به موارد زیر اشاره کرد:

فائزه به دلیل اصرارهای نا پدریش با عبدالحمید ریگی ازدواج می کند و زندگی مشترک آنها ۵ سال بیشتر به طول نمی انجامد و سرانجام فائزه در خواب به دستور عبد المالک ریگی توسط عبدالحمید ریگی با ضرب گلوله کلت به شهادت می رسد.

عبدالحمید در ابتدا عاشق فائزه بود و بخاطر ازدواج با فائزه شیعه می شود.

پس از مدتی ساکن زاهدان می شوند و بعد از مدتی به پاکستان می روند و مشکلات زندگی فائزه شروع می شود و …

فرزندان-فائزه-منصوری
مبینا و محمد متین فرزندان فائزه منصوری و عبدالحمید ریگی در برنامه حالا خورشید

حاصل زندگی مشترک فائزه منصوری و عبدالحمید ریگی سه فرزند است: یک پسر به نام محمد متین و دو دختر (دوقلو) به نام های مبینا و مونا

بچه های فائزه منصوری بعد از ۱۳ سال به اتفاقی که برای مادرشان افتاده پی می برند و در این سالها در پاکستان زندگی می کرده اند.

در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۷ سه فرزند فائزه منصوری از پاکستان به زاهدان منتقل شده اند و خانم اعظم محسنی دوست موفق می شود نوه هایش را بعد از چندین سال ببیند و هم اکنون محمد متین و مبینا در کنار مادربزرگشان در کرج زندگی می کنند ولی مبینا در سن ۱۳ سالگی ازدواج کرده و در زاهدان ساکن است.

ما برای خانواده ی خانم اعظم محسنی دوست و فرزندان فائزه منصوری آرزوی سلامتی و زندگی توام با آرامش داریم.