غذای خانگی سه سار چیتگر

بازگشت حالا خورشید به آنتن شبکه ۳ سیما - ژولی پولی

بازگشت حالا خورشید به آنتن شبکه ۳ سیما

بازگشت حالا خورشید به آنتن شبکه ۳ سیما

9 تیر 1398

حالا خورشید عنوان یکی از برنامه های تلویزیونی است که با اجرا و تهیه کنندگی رضا رشید پور از سال ۹۵ به صورت صبحگاهی هر روز شنبه تا پنجشنبه ۷ تا ۹:۴۵ بر روی آنتن شبکه ی ۳ سیما می رفت.

مجله بامدادی حالا خورشید در مدت پخش توانست بینندگان بسیاری را به سمت خود جذب کند و اوقات خوشی را برای مردم ایران با هدف نشاط و سرزندگی صبحگاهی رقم بزند.

اما قبل از شروع سال ۹۸ رضا رشیدپور و گروهش پرویز نشاط، حمید ترابیان و مریم ماهور با مردم خداحافظی کردند و برنامه ی حالا خورشید به اتمام رسید.

مدتی است که برنامه ی سلام صبح بخیر با محوریت موضوع حال خوب با اجرای حسین کلهر جایگزین حالا خورشید شده و از شبکه سه پخش می شود ولی در این مدت نتوانسته محبوبیت برنامه حالا خورشید را کسب کند.

اما روز گذشته صفحه رسمی اینستاگرام برنامه حالا خورشید پستی را منتشر کرد و خبر بازگشت برنامه حالا خورشید به آنتن شبکه سه سیما را اعلام کرد:

بازگشت حالا خورشید به شبکه سه
اینستاگرام رسمی حالا خورشید

پیش ‌تولید فصل جدید برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» به ‌زودی آغاز می‌شود.
این برنامه که با هم ‌دلی همیشگی شما مردم مهربان و مخاطبان ارجمند همراه بوده در فصل جدید، با تجربه ساختاری متفاوت و افزودن شماری از بهترین روزنامه ‌نگاران و کارشناسان رسانه به گروه خود، تلاش خواهد کرد که انتظار چند ماهه بینندگان وفادار را به ‌گونه‌ای درخور پاسخ بگوید.
اخبار تکمیلی به زودی در اختیار مخاطبان و اهالی گرامی رسانه قرار خواهد گرفت.