غذای خانگی سه سار چیتگر

سایت ثبت نام واحدهای صنفی برای شروع کار+ دریافت مجوز سلامت واحدهای صنفی - ژولی پولی

سایت ثبت نام واحدهای صنفی برای شروع کار+ دریافت مجوز سلامت واحدهای صنفی

سایت ثبت نام واحدهای صنفی برای شروع کار+ دریافت مجوز سلامت واحدهای صنفی

22 فروردین 1399

با توجه به اینکه از شنبه ۲۳ فروردین فعالیت شغل های کم خطر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از سر گرفته می شود، کارفرمایان باید برای کسب مجوز جهت شروع فعالیت خود در سامانه اصناف و صنایع ثبت نام نمایند.

از فردا صبح کلیه مالکین، مدیران و متصدیان واحدهای صنفی نه اشخاصی که در آن محیط مشغول به کار هستند باید به سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نماید.

به عنوان مثال در شرکت ها و مراکز صنفی و صنعتی مدیریت باید به سایت مراجعه کند و نیازی نیست کارمندان و کارگردان جهت ثبت اطلاعات مراجعه ای به سایت مذکور داشته باشند.

در صورت تمایل مشاهده کنید: احتمال اتمام زودهنگام سال تحصیلی+ زمان کنکور سراسری ۹۹

واحدهای صنفی برای شروع بکار مجوز بگیرند

اشخاص مراجعه کننده به سایت باید در سامانه ثبت نام نمایند و همچون طرح غربالگری بیماری کرونا یکسری اطلاعات را وارد نمایند.

کارفرمایان پس از مراجعه به سایت به آدرس salamat.gov.ir باید به بخش سامانه ثبت نام اصناف و صنایع (درخواست صدور مجوز فعالیت اصناف و صنایع) مراجعه نمایند.

اطلاعات ورودی به سایت وزارت بهداشت شامل کدملی، آدرس و مشخصات واحد صنفی و صنعتی می باشد و باید تعهد بدهند که با رعایت مقرارت بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، می توانند فعالیت واحد صنفی یا صنعتی خود را آغاز نمایند.

کارفرمایانی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نکنند نمی توانند مجوز فعالیت اخذ نمایند و در صورت آغاز به کار، فعالیت واحدکاری مذکور متوقف خواهد شد.