غذای خانگی سه سار چیتگر

مدل جدید پولیور بافتنی دخترانه و زنانه - ژولی پولی

مدل جدید پولیور بافتنی دخترانه و زنانه

مدل جدید پولیور بافتنی دخترانه و زنانه

26 آبان 1398

ایران کشوری است چهار فصل که برخی شهرهای کشورمان فقط دو فصل تابستان و زمستان را تجربه می کنند، اما در هر شهری از کشور که زندگی می کنید احساس سرما که می کنید باید لباس گرم بپوشید تا دچار سرماخوردگی نشوید.

اما سال به سال لباس های مدرن و مدل جدید وارد بازار می شود و افراد خوش پوش و خوش تیپ همیشه تمایل دارند به مد روز لباس بپوشند و لباس های سال قبلشان را امسال نمی پوشند.

در این میان خانم هایی هستند که هنرمند و با سلیقه هستند و هوا که سرد می شود کاموا می خرند و خودشان لباس های بافتنی می بافند.

زنان و دختران در هوای سرد می توانند علاوه بر پالتو، بارانی، سوئیشرت و هودی، پولیور بافتنی بپوشند و خود را در مقابل سرما حفاظت کنند.

برخی پولیور بافت را در خانه و به عنوان لباس خانگی می پوشند و برخی دیگر پولیور بافت را بر روی مانتو در بیرون از منزل می پوشند.

البته پولیورهای بافت که قد بلندی دارند را می توانید در بیرون از منزل بصورت تکی بپوشید و از گرمای خوب این پولیورها بهره مند شوید.

انتخاب رنگ و مدل پولیور می تواند در تیپ و ظاهر شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

اگر بتوانید رنگ پولیور را با کیف و کفش خود ست کنید بسیار عالیست.

اگر خودتان تمایل دارید برای بافتن پولیور کاموا تهیه کنید می توانید کاموای بیشتری خریداری کنید و به همراه پولیور، کلاه و شال گردن ست ببافید که همرنگ و هم مدل با پولیورتان باشد و یک تیپ استثنایی و زیبایی برای خود بسازید.

حتی برای هدیه دادن به دوستان، اعضای خانواده و آشنایان خود می توانید متناسب با سلیقه ی آنها کاموا خریداری نمایید و یک پولیور گرم و زیبا برای آنها ببافید.

امروز در مجله خبری ژولی پولی تعدادی عکس مدلهای جدید پولیور بافت زنانه را گردآوری کرده ایم که می تواند برای خرید کردن و بافت پولیور به شما ایده بدهد.

مدل جدید پولیور بافتنی دخترانه و زنانه:

مدلهای جدید کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه و زنانه