غذای خانگی سه سار چیتگر

مدلهای جدید سویشرت و هودی زنانه مناسب پاییز - ژولی پولی

مدلهای جدید سویشرت و هودی زنانه مناسب پاییز

مدلهای جدید سویشرت و هودی زنانه مناسب پاییز

6 مهر 1400

از قدیم الایام می گفتند پاییز هوا دزد است، خودتان را بپوشانید تا سرما نخورید… اما مگر می شود در فصل پاییز پالتو پشمی و کاپشن بپوشید؟! زیرا هوا اینقدرها هم سرد نشده که مناسب برای پوشیدن پالتو و کاپشن های کلفت باشد…

پوشیدن سویشرت، ژاکت و هودی در فصل پاییز می تواند بسیار مناسب باشد، نه زیاد کلفت است که اکسیژن بهتان نرسد و احساس خفگی کنید، نه در حد مانتو نازک است که سرما بخورید.

دختر خانم ها و بانوان خوش سلیقه و شیک پوش در فصل پاییز دنبال سویشرت های مدرن و زیبا هستند تا بر روی مانتو یا بصورت تکی بپوشند و بر خوش تیپ بودنشان بیافزایند.

برای خرید سویشرت باید به جنس پارچه ی آن، ضخامت پارچه، کلاه دار بودن یا بی کلاه بودن، زیپ دار یا دکمه دار بودن، جیب دار بودن یا بدون جیب بودن و در نهایت رنگ آن دقت نمایید.

اینجا به یک نکته ی درگوشی اشاره کنیم که سویشرت و هودی فرق چندان زیادی با یکدیگر ندارند، در واقع هودی همان سویشرت کلاه دار است که در قسمت جلوی آن می تواند دکمه یا زیب قرار گرفته باشد.

ما در مجله خبری ژولی پولی تعدادی تصویر از سویشرت و هودی های دخترانه و زنانه مناسب فصل پاییز را گردآوری کرده ایم که می توانید برای خرید از آنها ایده بگیرید.