غذای خانگی سه سار چیتگر

جدیدترین مدلهای کفش کتانی دخترانه ۲۰۲۰ - ژولی پولی

جدیدترین مدلهای کفش کتانی دخترانه ۲۰۲۰

جدیدترین مدلهای کفش کتانی دخترانه ۲۰۲۰

31 مرداد 1400

امروز در بخش مد و پوشاک مجله خبری ژولی پولی جدیدترین مدلهای کفش کتانی دخترانه ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را برای شما دوستان عزیز گردآوری کرده ایم.

بطور کلی کفش های کتانی محبوب ترین انواع کفش در بین گروه های مختلف سنی و زنان و مردان در سطح جهان است.

کفش های اسپورت، ورزشی و کتانی جزو کفش هایی هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند و در هر چهار فصل سال طرفداران خاص خودشان را دارند.

بخصوص خانم ها و دخترانی که کفش های پاشنه بلند نمی پوشند و ترجیح می دهند کفش های راحتی بپوشند، کفش های کتانی را به تمام کفش های دیگر ترجیح می دهند.

کفش کتانی دخترانه

سالهای قبل برخی دختران جوان کفش های کتانی را دوست نداشتند چون می گفتند قدشان کوتاه است و کفش های کتانی قد آنها را کوتاه تر نشان می دهد و کفش های ورزشی که اصلا پاشنه ندارند باعث کمردرد آنها می شود، اما با آمدن کفش های ورزشی لژدار این مشکلات نیز حل شد.

افرادی که قد کوتاه دارند و از کمردرد رنج می برند، نیز می توانند از کفش های کتانی لژدار استفاده نمایند.

از محبوب ترین برندهای کفش ورزشی در سطح دنیا می توانیم به برندهای پوما، نایک، آدیداس اشاره کنیم که هر ساله مدلهای متنوعی از محصولات را روانه ی بازار می کنند.

کفش کتونی دخترونه گلدار

البته برند تن تاک نیز چندین سال است که کفش های پیاده روی و کفش های ورزشی راحتی را در سطح کشور تولید می کند که از سمت بسیاری از افراد مورد استقبال قرار گرفته است.

به دلیل قیمت بالایی که برندهای اصل دارند، برخی افراد ترجیح می دهند از برندهای فیک یا کپی خریداری نمایند، زیرا قیمت کتانی هایی که فیک هستند نسبت به برندهای اصلی پایین تر است.

این روزها توجه به ظاهر کالاها از کیفیت آنها اهمیت بیشتری پیدا کرده است و برخی افراد فقط با نگاه کردن به ظاهر هر محصولی آن را خریداری می کنند بی آنکه به کیفیت آن توجه کنند.

۲۵ مدل جدید و شیک صندل زنانه و دخترانه

مدل کتانی دخترانه 2020

کفش های کتانی و ورزشی بطور کلی ماهیتی راحت دارند و کمتر کسی است که با پوشیدن کفش های اسپورت احساس ناراحتی کند.

اما تولیدکنندگان کفش های کتانی در چند سال اخیر توجه ویژه ای به ظاهر این کفش ها داشته اند و بخصوص برای دختران و زنان کفش هایی را با رنگ های شاد و طرح های متنوع تولید کرده اند.

در حال حاضر که در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی هستیم و در شرف سال ۱۳۹۹ خورشیدی می باشیم و خرید سال نو را در پیش داریم، بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای خرید عید، کفش کتانی خریداری کنند.

کفش کتونی اسپرت

با بخش مد و پوشاک مجله خبری ژولی پولی همراه باشید و از عکسهای مدلهای جدید کتونی های دخترانه و زنانه سال ۲۰۲۰ دیدن نمایید.

جدیدترین مدلهای کفش کتانی دخترانه ۲۰۲۰: