غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای کتک خوردن بهنوش بخیتاری در میبد یزد!! - ژولی پولی

ماجرای کتک خوردن بهنوش بخیتاری در میبد یزد!!

ماجرای کتک خوردن بهنوش بخیتاری در میبد یزد!!

6 خرداد 1400

ماجرای کتک خوردن بهنوش بخیتاری در میبد یزد را در قسمت حواشی هنرمندان مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

مشاهده ویدیو:

کپشن اینستاگرام بهنوش بختیاری:

این روزها نمیدونم چه خبره… فقط میدونم همه عصبی هستن و کی از ما دم دست تربرای اینکه برامون بزنن و سعی کنن به هر نحوی ما رو از چشم مردم بندازن…

من جز گاهی اوقات در فضای مجازی که مطمئنم مردم نیستن و رباتن توهینی از هیچ احدی ندیدم و همیشه عزتی که خدا و مردمم بهم دادن رو سپاس گفتم و به خاطر لطف مردمم همیشه شرمندشون…

فقط عشق دیدم و عشق و دستبوس مردم مخصوصا شهرستانها چون معتقدم هنوز خیلی خالص تر از ما اهالی تهران هستن…
کذب محضه این خبر و این روزها مشغول بازی در سریالی در منطقه جنوب تهران و بسیار شیرین و زیبا و دلنشینم که مثل همیشه حالتون رو کمی کمی خوب کنم
دوباره نزدیک جریانات که میشه حرفهایی که میشه ما رو از چشم مردم بندازن رو شروع میکنن…. وای به این بی اخلاقی مفرط

میبد یزد کجاست؟

مِیبُد شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان میبد در شمال استان یزد است.

بنابر پاره‌ای از شواهد میبد به عنوان یکی از نخستین مناطق یکجانشینی در مرکز ایران به‌ شمار می‌رود. این شهر در ۵ آذر ۱۳۹۷ به عنوان شهر زیلوی جهانی انتخاب شد و از میبد به عنوان شهر زیلو یاد خواهد شد.

پیشینه میبد:

میبد شهری دارای پیشینه‌ای چند هزار ساله است که دومین مرکز شهری و تجاری استان یزد محسوب می‌شود و به واسطهٔ بافت تاریخی ارزشمند خود بسیاری از نقاط شهر در فهرست آثار تاریخی ایران به ثبت رسیده‌است.

لازم است ذکر شود که شهرک جهان‌آباد نیز از عمده‌ترین مراکز صنعتی این شهر است و این شهرستان با تولید نیمی از کاشی و سرامیک کشور قطب این محصول محسوب می‌شود.

میبد یکی از کانون‌های اولیهٔ یکجانشینی در ایران است که در واحهٔ پهناور یزد واقع شده‌است. روزگاری در کنار دریای ساوه قرار داشته‌است که از ساوه تا حاجی‌آباد نمک کشیده شده بود و ساکنان آن از طریق این دریاچه رفت‌وآمد می‌کردند.

(شهرهای ایران، پیکولوسکایا) دلایل متعددی را می‌توان نام برد که میبد و به ویژه نارین قلعهٔ آن بیش از مناطق دیگر یزد، مسکون شده و نخستین نقطۀ یکجانشینی در این ناحیه بوده‌است.

جعفری، نخستین تاریخ‌نگار یزدی سدهٔ هشتم در مورد بنای نارین قلعه حکایت اسطوره‌ای و افسانه‌ای عنوان می‌نمایند که نشانگر آن است که حتی در آن زمان هم عامه و خاص از دیرینه بودن این مکان آگاه بوده‌اند.

وی می‌گوید که سلیمان نبی نارین قلعه را برای اختفای دفینه و گنج خود ایجاد نمود.

نقش نگاره‌ای که اخیراً در همین مکان بر روی پاره‌سفال پیدا شده‌است، نشانگر واقعیت‌های بسیاری است.

نقش نیمه انسان–نیمه حیوان حک شده بر این سفال شبیه همان نقش نگاره‌ای است که در تمدن هزارهٔ سوم پیش از میلاد عیلامی‌ها است.

قابل بیان است افراد این منطقه از دیرباز تاکنون یکتاپرست بوده‌اند.

(تاریخ عیلام، شیرین بیانی) نارین قلعه میبد در سده‌های اولیهٔ اسلامی هم از عظمت و اهمیت زیادی برخوردار بوده و از قلاع غیرقابل نفوذ برای دشمنان بوده‌است که از داخل قلعه راه‌های زیر زمینی به کل شهر برای تأمین آب و غذا وجود دارد که از دلایل مهمی بوده‌است که تاکنون توسط هیچ‌کدام از دشمنان فتح نشده‌است. این شهرستان قدمتی ۷٬۰۰۰ ساله دارد.