غذای خانگی سه سار چیتگر

علی سلیمانی بازیگر با کرونا درگذشت+ عکس - ژولی پولی

علی سلیمانی بازیگر با کرونا درگذشت+ عکس

علی سلیمانی بازیگر با کرونا درگذشت+ عکس

21 مرداد 1400

علی سلیمانی بازیگر با کرونا درگذشت+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از یک دوره بستری در بیمارستان بر اثر کرونا درگذشت.
به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری مهر،علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون مدتی بود که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود و امروز ۲۱ مرداد حدود پنج صبح دار فانی را وداع گفت.
جواد هاشمی بازیگر در این باره به خبرنگار مهر گفت: علی سلیمانی متأسفانه ۱۲ و نیم بامداد امروز دچار مشکل شد، اکسیژن خون او پایین آمد و حدود پنج صبح ایست قلبی کرد و احیا جواب نداد.

بیوگرافی علی سلیمانی:

علی سلیمانی زادهٔ ۱۰ آبان ۱۳۴۹ و درگذشت ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ بازیگر، مجری و طراح دکور ایرانی، دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران بود. اولین کار سینمایی وی سفر بخیر به کارگردانی داریوش مودبیان بود. سلیمانی عضو ثابت تیم فوتبال هنرمندان بوده و همچنین از سال ۱۳۷۰ به تدریس کاراته و بازیگری می‌پرداخت.

وی همچنین به عنوان دستیار کارگردان با پرویز شیخ‌طادی و بهروز بقایی در دنیای شیرین دریا و ماه مهربان همکاری داشت.ازجمله آثار وی می‌توان به دروازه ساعات اثر سید جواد هاشمی، داستان یک شهر اثر اصغر فرهادی، روشن‌تر از خاموشی اثر حسن فتحی و وضعیت سفید اثر حمید نعمت‌الله اشاره کرد.

او یکی از بازیگران شناخته شده بود که اشنوگل را در کارنامه‌ کارگردانی‌اش دارد و در سریال‌هایی همچون سقوط یک فرشته و وضعیت سفید ایفای نقش کرده است. او در پیاده‌روی اربعین خاطره عجیب و غریبی داشت که بسیار هم دیده شد. همان ماجرای حضور خارجی‌ها در پیاده‌روی اربعین که همه لائیک بودند. لائیک به معنای بی‌‌دینی و نه بی‌خدایی؛ خودشان هم از این همه شکوه پیاده‌روی اربعین تعجب کرده بودند و در این موج قرار گرفتند.

آثار علی سلیمانی:

من پلیس نیستم

یک نفرتا مرگ

خورشید

بچه های محله گل ها

سکه

ای سی دی

میراث