غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای نوید محمد زاده با جواد عزتی چیست؟+ عکس - ژولی پولی

ماجرای نوید محمد زاده با جواد عزتی چیست؟+ عکس

ماجرای نوید محمد زاده با جواد عزتی چیست؟+ عکس

7 تیر 1400

ماجرای نوید محمد زاده با جواد عزتی چیست؟+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

اخیرا نوید محمدزاده بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود، بدون نام بردن از بازیگر یا فیلمسازی، نسبت به کیفیت برخی از آثار متن کنایه آمیزی تندی را منتشر کرد.
محمدزاده نوشت: به خاطر دوزار این قدر سطح سینما و بازیگری رو نیارین پایین. کار خوب تولید کنین، وقت بذارین، زحمت بکشین، درست کار کنین، به شعور مخاطب احترام بذارید. این قدر هزینه واسه تعریف از محصول معمولی نهایت معمولی خودتون نکنید.
انتشار این جملات باعث شد اولین نامی که به ذهن کاربران و مخاطبان برسد، نام سریال زخمِ کاری باشد و کاربران واکنش‌های فراوانی به آن نشان دهند. بسیاری، استوری محمد زاده را خطاب به سریال زخم کاری و بازی جواد عزتی در نقش اصلی عنوان می‌کردند.
صبح امروز نوید محمد زاده در پاسخ به همه این هو و جنجال ها و در حمایت از جواد عزتی، پستی را منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

بیوگرافی نوید محمد زاده:

نوید محمدزاده زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ بازیگر ایرانی است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر می‌دانستند. همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. نوید محمدزاده اولین تجربه حضور در نمایش خانگی را با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد.

زندگی‌نامه نوید محمد زاده:

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کُرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌باشد.

اجرای نوید محمد زاده:

وی در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ اجرای قسمت‌هایی از برنامهٔ دوستان را که از شبکهٔ جام جم پخش می‌شد بر عهده داشت.