غذای خانگی سه سار چیتگر

عیادت امیر جعفری و علی صالحی از فردوس حاجیان - ژولی پولی

عیادت امیر جعفری و علی صالحی از فردوس حاجیان

عیادت امیر جعفری و علی صالحی از فردوس حاجیان

3 دی 1398

مدتی است که ویدئویی که توسط دختر فردوس حاجیان فیلم برداری شده در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که اوضاع و شرایط عمو فردوس شهرک الفبا را نشان می دهد.

ویدئوی منتشر شده باعث نگرانی و ناراحتی بسیاری از دوستداران فردوس حاجیان شده است و بسیاری تمایل دارند تا از اوضاع بیماری وی مطلع شوند.

فردوس حاجیان جزو جانبازان شیمیایی دوره جنگ تحمیلی می باشد که سالهاست با بیماری دست و پنجه نرم می کند.

فردوس حاجیان در ۳ دی ماه سال ۱۳۴۲ در شهر قائمشهر استان مازندران متولد شده است.

روز گذشته امیر جعفری به همراه همسرش ریما رامین فر و سید علی صالحی در آستانه ی تولد فردوس حاجیان به عیادت وی در منزلش در قائمشهر رفتند.

امیر جعفری و سید علی صالحی پستی را از دیدار خود با فردوس حاجیان در اینستاگرام منتشر کرده اند که در زیر می توانید کپشن پست هایشان را مطالعه کنید.

بیوگرافی فردوس حاجیان+ آخرین وضعیت عمو فردوس شهرک الفبا

پست اینستاگرام امیر جعفری درباره فردوس حاجیان:

“شهرک الفبا “قسمتی از ماندگار ترین خاطرات دهه شصت و هفتاد ..و بسیاری از بزرگترهاست
فردوس حاجیان معلمی که الفبای عشق ورزیدن را بی ادعا به ایرانمان اموخت، شور و شوق اموختن را در نگاه و اموزشش دیدیم و آموختیم …آموزگاری که به قول خودش در دل جنگ، صلح و شادی و مهربانی را به فرزندان شهید ،کودکان یتیم و مدارس محروم هدیه کرد و امروز جایش خالیست …
جامعه ما به این چهره اشنایی حوزه تعلیم و تربیت و نویسنده خلاقی که مبتکر شیوه های شگرف از آموزش بود بسیار مدیون هست
عمو فردوس این روزها به علت جانبازی شیمیایی در جنگ تحمیلی در بستر بیماریست .. دیروز افتخار عیادت از این معلم بزرگ دوست و همکلاسی و همکار قدیمی نصیبمان شد …معلمی توانا و متواضع و هنرمند و انسانی درد آشنا … با آرزوی سلامتی و سرفرازی در “نزدیکی تولدش ” برای اسطوره ی نسل دیروز و امروزِ بسیاری از فرزندان ایران زمین “ریما رامین فر _امیر جعفری”

عیادت امیر جعفری و علی صالحی از فردوس حاجیان

پست اینستاگرام سید علی صالحی درباره فردوس حاجیان:

امشب در شهر قائمشهر تولد عمو فردوس نازنین بهانه ای شد به عیادت ایشون بریم ، فرصتی کوتاه و مغتنم بود در کنارشون تا لذت ببریم از دیدار و همکلامی با عمو فردوس که همه هم نسلان ما خاطره ها دارن از شهرک الفبا، خدا همه بیماران شفا بده و سلامت باشن ،
تولد دکتر فردوس حاجیان سوم دى ماه در آستانه تولد حضرت مسیح هست که از دوره ریاست ایشان در دوره طلایى دانشکده هنر و معمارى دانشجویانش این روز را جشن مى گیرند.عمو فردوس این روزها در بستر بیمارى است و مدتهاست سر کلاس درس حاضر نمى شود .