غذای خانگی سه سار چیتگر

صحبت های عباس موزون درباره برنامه زندگی پس از زندگی - ژولی پولی

صحبت های عباس موزون درباره برنامه زندگی پس از زندگی

صحبت های عباس موزون درباره برنامه زندگی پس از زندگی

25 اردیبهشت 1400

صحبت های عباس موزون درباره برنامه زندگی پس از زندگی را در قسمت حواشی هنرمندان مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری خراسان عباس موزون، مجری و کارگردان «زندگی پس از زندگی» اظهار داشت:حدود ۷۰ ابزار برای صحت سنجی تجربه مرگ وجود دارد.

۶۰ تا از این ها، ابزارهایی است که پژوهشگران غربی آن ها را پیدا کرده اند. من خودم هم ۱۰ مولفه را برای صحت سنجی تجربه های مرگ در دست دارم.

هر مهمانی که جلوی دوربین می آید، با ۷۰ مولفه حرف هایش را گوش می دهم و صحت سنجی می کنم. تجربه گرهای ما با یک مصاحبه جلوی دوربین نمی آیند و آن چه جلوی دوربین می بینید، دفعه چندم است که آن ها با ما مصاحبه می کنند.

برخی می پرسند این مولفه ها را بگویید تا باور کنیم که مهمانان تان واقعیت را می گویند.
اما من معتقدم دروغگویی در مقابل دوربین تلویزیون دیگر غیرممکن شده است.

چون هرکدام از این آدم ها را حداقل چند هزار نفر دیگر می شناسند. فرض کنید یک مهمان از تجربه پس از مرگ می گوید. فامیل، دوستان، همه عوامل برنامه و آدم های محل و همسایه ها چه می گویند؟ این روزها هرکدام مان ابزاری به نام تلفن داریم که می توانیم خبری را به گوش همه برسانیم.

ما چطور می توانیم برای هر برنامه چندین هزار نفر را تا ابد ساکت نگه داریم تا راز مهمان مان برملا نشود؟
برنامه تدوین می شود و زنده پخش نمی شود. برنامه ای که شما در ۴۰ دقیقه می بینید حدود ۴-۵ ساعت فیلم برداری شده است.

این برنامه مثل همه برنامه های ضبطی جهان، گلچین حرف ها را پخش می کند. این سانسور نیست، بلکه حرف های اضافه و نظرات شخصی را حذف می کند.

ما در این برنامه صرفا دنبال تجربه ها می گردیم. بعضی دوستان از روی خلقیات شان جزئیات غیرضروری یا گاه تحلیل های شخصی یا حرف هایی را با اغراق می گویند که ما این موارد را حذف می کنیم.

تهیه کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» با تاکید بر اینکه هیچ سانسوری در این برنامه اعمال نشده است، اظهار کرد: اگر سانسوری بخواهد شکل بگیرد من برنامه را رها می‌کنم و این تخیلات افراد شکاک است.

جز در یک مورد که روح از بدن خارج شده و گناه بسیار زشتی را دیده بود که نمی‌شد پخش کرد، هیچ چیز دیگری سانسور نشده است که آن هم اگر شد در فضای مجازی می‌آوریم.