غذای خانگی سه سار چیتگر

مجری شبکه افق از مردم عذرخواهی کرد - ژولی پولی

مجری شبکه افق از مردم عذرخواهی کرد

مجری شبکه افق از مردم عذرخواهی کرد

26 دی 1398

چندین سال است که برنامه نیمه پنهان ماه که به زندگی همسران شهدا اختصاص دارد با اجرای زینب ابوطالبی بر روی آنتن شبکه افق می رود.

در چند روز گذشته ویدئویی در شبکه های مجازی منتشر شده که موجب سیل اعتراضات مردم به صحبتهای مجری برنامه نیمه پنهان ماه شده است.

زینب ابوطالبی که به عنوان کارشناس برنامه و مجری با مهمانان به گفتگو می پردازد در قسمتی از برنامه اشاره می کند: “اگر کسی اعتقاد ندارد جمع کند و از ایران برود. برود آنجایی که آن رفاه و آن مدل زندگی وجود دارد!”

تا پیش از این اطلاعات چندانی در مورد بیوگرافی وی در رسانه ها موجود نبود، اما پس از انتشار این گفتگو بسیاری از افراد اشتیاق پیدا کردند تا با شخصیت و زندگی زینب ابوطالبی آشنا شوند.

اطلاعات نوشته شده در این مقاله براساس گفته ها و نوشته های منابع دیگر است، زیرا بیوگرافی و گفتگویی در مورد زندگی شخصی این مجری تاکنون بصورت موثق منتشر نشده است.

بیوگرافی زینب ابوطالبی

بیوگرافی زینب ابوطالبی:

سن زینب ابوطالبی:

زینب ابوطالبی در سال ۱۳۶۵ متولد شده است.

تحصیلات زینب ابوطالبی:

در دانشگاه صعنتی شریف مدرک دانشگاهی کسب کرده است.

همسر زینب ابوطالبی:

در مورد همسر وی اطلاعاتی درج نشده است.

فرزندان زینب ابوطالبی:

گویا دارای ۵ فرزند می باشد. (البته مشخص نیست شایعه است یا واقعیت)

مجری برتر جشنواره جام جم:

وی موفق شد در پنجمین دوره جشنواره جام جم به عنوان مجری برتر انتخاب شود.

در پنجمین دوره جشنواره جام جم علاوه بر زینب ابوطالبی، ندا ملکی مجری برنامه آفتاب شرقی و فاطمه امینی مجری برنامه مل مل نیز به عنوان مجریان برتر جایزه دریافت کردند.

به تازگی ویدئویی از زینب ابوطالبی منتشر شده که وی بابت صحبتهایش از مردم عذرخواهی می کند و به پاره ای از توضیحات در مورد صحبتهای قبلیش می پردازد.

ویدئوی عذرخواهی زینب ابوطالبی از مردم:

گوشه ای از صحبتهای زینب ابوطالبی: بابت تشنج و عدم امنیت روانی که قریب به ۲۰ ساعت گذشته برای همه هموطنانم اتفاق افتاده و به شکلی ناخواسته بر اثر یک سوتفاهم از برخی جملات من در واقع این اتفاق افتاده به نظر میرسد جا دارد عذرخواهی بکنم و…

عذرخواهی مجری تلویزیون بخاطر استفاده از ورق طلا در تزیین کیک