غذای خانگی سه سار چیتگر

جدیدترین مدلهای مانتو دخترانه سال ۹۹+ شیک ترین مدلهای مانتو سال ۹۹ - ژولی پولی

جدیدترین مدلهای مانتو دخترانه سال ۹۹+ شیک ترین مدلهای مانتو سال ۹۹

جدیدترین مدلهای مانتو دخترانه سال ۹۹+ شیک ترین مدلهای مانتو سال ۹۹

10 اسفند 1398

نزدیک عید نوروز که می شود طبق یک رسم قدیمی، ایرانیان خانه تکانی می کنند و لباس ها و وسایل قدیمی زندگی خود را به دور می ریزند و لباس ها و وسایلی جدید می خرند.

در واقع با آمدن فصل بهار و زنده شدن مجدد زمین، ایرانیان زندگی های خود را نو نوار می کنند.

یکی از خریدهای مهم عید نوروز برای خانم های ایرانی خرید مانتو است.

سالهای قدیم مانتو خیلی متنوع نبودند و معمولا از چندین رنگ محدود دوخته و روانه بازار می شدند.

۲۵ مدل جدید و شیک صندل زنانه و دخترانه

مانتو رنگ سال 2020

اما این روزها تنوع در تمام بخش های زندگی مردم وارد شده است، مدل ها و رنگ بندی های مانتو هم مثل قدیم یکنواخت و محدود نیست.

این روزها به هر فروشگاه لباس و مغازه ی لباس فروشی که وارد می شوی، اینقدر تنوع مانتوها زیاد است که گیج می شوی چه مدلی را انتخاب کنی.

اگر جزو خانم های خوش سلیقه هستید و خودتان اهل دوخت و دوز هستید پس باید یک مدل زیبا برای مانتو انتخاب کنید و یک پارچه خوش رنگ خریداری کنید و دست به کار شوید.

اما اگر قصد دارید پارچه بخرید و از خیاط بخواهید تا مانتوی زیبایی برای شما بدوزد باید مدل را خودتان به خیاط پیشنهاد بدهید.

جدیدترین مدلهای بافت موی دخترانه مجلسی

مانتو مدل پانچ دخترانه

اگر هم که جزو خانم هایی هستید که مانتو را همیشه بصورت حاضری خریداری می کنید، می توانید یک مدل زیبا برای مانتوی خود انتخاب کنید و با ایده ی ذهنی که دارید وارد فروشگاه شوید تا مدل های متنوع شما را برای انتخاب سر در گم نکند.

ما در بخش مد و پوشاک مجله خبری ژولی پولی تعدادی عکس مانتوهای مدل جدید سال ۹۹ را برای شما دوستان عزیز گردآوری کرده ایم که برای دوخت و دوز و خرید کردن مانتو برای عید نوروز ۹۹  می تواند به شما ایده بدهد.

جدیدترین مدلهای مانتو زنانه سال ۹۹: