غذای خانگی سه سار چیتگر

توهین ریحانه پارسا به مردم، ریحانه جان و مرض! - ژولی پولی

توهین ریحانه پارسا به مردم، ریحانه جان و مرض!

توهین ریحانه پارسا به مردم، ریحانه جان و مرض!

23 تیر 1400

توهین ریحانه پارسا به مردم، ریحانه جان و مرض!+ را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

به گزارش ژولی پولی به نقل از برخط نیوز ریحانه پارسا دوباره جنجال آفرینی کرد . ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه و مهاجرت کرده از ایران در تازه ترین ویدیویی که از خود منتشر کرد به مردم به دلیل اینکه او را ریحانه جان صدا می زنند توهین کرد و این کار ریحانه پارسا مجدد با واکنش زیادی رو به رو گشت . ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر شبکه دو سیما بود که بعد از مدتی که مشهور شد از ایران به ترکیه مهاجرت کرد و ریحانه پارسا با انتشار فیلم و عکس های بی حجاب و مبتدل از خود پر حاشیه شد.

مشاهده ویدیو:

بیوگرافی ریحانه پارسا و حواشی جنجالی اش:

مهاجرت ریحانه پارسا از آن جهت پر حاشیه شد که وی اقدام به کشف حجاب و انتشار ویدیوهای مبتذل نمود و بعد از آن با همکاری مهره های اصلی سایت های شرطبندی و قمار در ترکیه اقدام به کسب درآمد از کاربران ایرانی کرد.

او همچنین با انتشار یک ویدیو چندین هنرمند مشهور در ایران را به تجاوز جنسی متهم کرد.

بیوگرافی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا زادهٔ ١ اسفند ۱۳۷۷ بازیگر ایرانی است. او نخستین فعالیت حرفه‌ای خود را با نقش‌آفرینی در مجموعه پدر آغاز کرد.

زندگی شخصی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا اول اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. او در رشتهٔ نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی هم‌خانه، و کمتر از یک سال بعد از وی جدا شد.

فعالیت‌های ریحانه پارسا:

فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. میان‌برنامه‌ای که او به همراه سینا مهراد در آن شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بینندگان تلوبیون رکورددار شد. بهمن ۱۳۹۷ هم در برنامهٔ خیابان جام جم حضور یافت و پس از پخش صحنه‌هایی از سریال پدر، اشک در چشمانش حلقه زد. اولین حضور پارسا در گفتگوهای تلویزیونی در برنامهٔ ایرانیوم در مرداد ۱۳۹۷ صورت گرفت.