غذای خانگی سه سار چیتگر

آیا سریال زیرخاکی توقیف شده است؟+ آیا گوهر خیراندیش ممنوع التصویر شد؟ - ژولی پولی

آیا سریال زیرخاکی توقیف شده است؟+ آیا گوهر خیراندیش ممنوع التصویر شد؟

آیا سریال زیرخاکی توقیف شده است؟+ آیا گوهر خیراندیش ممنوع التصویر شد؟

3 اردیبهشت 1399

گوهر خیراندیش جزو بازیگرانی است که در سریال زیرخاکی به ایفای نقش پرداخته است، چندی پیش این بازیگر در خارج از کشور در مراسم عروسی دخترش شرکت کرد که با حواشی و بازتابهای زیادی در فضای مجازی همراه بود.

زیرخاکی عنوان سریال طنز و هیجان انگیزی است که به کارگردانی جلیل سامان برای پخش از شبکه یک سیما در ایام ماه مبارک رمضان سال ۹۹ در نظر گرفته شده است.

در صورت تمایل مشاهده کنید: حضور غافلگیرانه گوهر خیراندیش از آمریکا در نشست خبری فیلم خوب بد جلف ۲

چرا سریال زیرخاکی توقیف شد؟

آیا سریال زیرخاکی توقیف شد؟

چند روزی است که تیزز سریال زیرخاکی از شبکه یک سیما پخش می شود که قرار است به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش شود و جایگزین سریال نون خ شود.

اما امروز خبرهایی در رسانه ها منتشر شد که توقیف و امکان پخش نشدن سریال زیرخاکی در ایام ماه رمضان را قوت بخشید.

گوهر خیراندیش ممنوع التصویر شد

آیا گوهر خیراندیش ممنوع التصویر شد؟

گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر همسر مرحوم جمشید اسماعیل خانی می باشد که دارای سه فرزند است و چندی پیش در عروسی دخترش آناهیتا در آمریکا حضور پیدا کرد.

در جشن عروسی دختر گوهر خیراندیش آقای صدا (ابی) و همسرش حضور داشتند که این جشن عروسی با حواشی بسیاری همراه بود و فیلم های گوهر خیراندیش در عروسی دخترش تا مدتها در فضای مجازی دست به دست می شد.

گویی گوهر خیراندیش پس از حضور در جشن عروسی دخترش و منتشر شدن ویدئوها در فضای مجازی ممنوع التصویر شده است و امکان دارد سریال زیرخاکی در ماه رمضان پخش نشود.

همچنان مسئولین در حال تصمیم گیری هستند و هنوز سریال دیگری به عنوان جایگزین سریال زیرخاکی معرفی نشده است و امکان دارد بخشی از سکانس های حضور گوهر خیراندیش در این سریال حذف شود.

در صورت تمایل مشاهده کنید: عکس گوهر خیراندیش در کنار مهران مدیری کارگردان هیولا