غذای خانگی سه سار چیتگر

چه سریالی جایگزین سریال مرضیه می شود؟ - ژولی پولی

چه سریالی جایگزین سریال مرضیه می شود؟

چه سریالی جایگزین سریال مرضیه می شود؟

12 مهر 1398

سالهای قبل سریال های تلویزیونی بصورت هفتگی پخش می شد و مردم با دیدن یک قسمت از یک مجموعه ی تلویویونی باید تا هفته ی بعد انتظار پخش قسمت بعدی آن را می کشیدند.

اما در چند سال اخیر سریال ها به صورت روتین و شبانه از شبکه های مختلف سیما پخش می شود و نیازی نیست مردم برای دیدن قسمت بعدی سریال انتظار چندانی بکشند.

مدتهاست که شبکه دو سیما نیز سریال هایی بصورت روتین و شبانه در ساعت ۲۱:۳۰ پخش می کند.

آخرین سریالی که تاکنون از شبکه دو سیما پخش شده، مجموعه ی مرضیه به کارگردانی فلورا سام می باشد که پنج شنبه ۱۱ مهر ماه پخش شد.

حال بینندگان شبکه دو سیما منتظر هستند تا ببینند چه سریالی بعد از مرضیه بر روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

چندین سریال برای شبکه دو سیما ساخته شده و در نوبت پخش هستند، البته هنوز اطلاع رسانی از طرف شبکه دو سیما مبنی بر پخش سریال جدید اعلام نشده است.

سریال حکایت های کمال

سریال حکایت های کمال:

سریال حکایت های کمال به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی با موضوعی طنزگونه ساخته شده است.

داستان حول زندگی نوجوانی به نام کمال می گردد و مربوط به دهه ی چهل می باشد.

از بازیگران سریال حکایت های کمال می توانیم به شهره لرستانی، محمود پاک نیت، علی مسلمی، محمدرضا شیرخانلو، سولماز غنی، مهرداد ضیایی، اکبر سنگی، امیر نوری، فلور نظری، سعید پیردوست، شهرام عبدلی، حمید ابراهیمی و … اشاره کنیم.

سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت:

سریال از سرنوشت در سه فصل ساخته شده و داستان زندگی دو کودک در پرورشگاه را روایت می کند و تا دوره ی نوجوانی و جوانی آنها نیز ادامه دارد و …

از بازیگران سریال از سرنوشت می توانیم به دارا حیایی، مجید واشقانی، حسین پاکدل، مائده طماسبی، علیرضا استادی، مهدی صبایی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، فریبا نادری، شبنم فرشادجو … اشاره کنیم.

سریال از سرنوشت در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته شده است.

سریال بیگانه ای با من است

سریال بیگانه ای با من است:

سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید ساخته شده است.

از بازیگران سریال بیگانه ای با من است می توانیم به پژمان بازغی، شبنم قلی خانی، مهران رجبی، پرویز پورحسینی، سوگل طهماسبی، دنیا مدنی، امیریل ارجمند، پوراندخت مهیمن، فریبا ترکاشوند، شیوا ابراهیمی، مهرداد ضیایی و … می توانیم اشاره کنیم.

بیگانه ای با من است سریالی با موضوع خانوادگی می باشد و در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته شده است.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم که از شنبه ۱۳ مهر ماه، کدام یک از سریال هایی که آماده ی پخش هستند جایگزین سریال مرضیه می شوند.