غذای خانگی سه سار چیتگر

تولید از سرنوشت ۴ به دلیل کرونا متوقف شد+ عکس - ژولی پولی

تولید از سرنوشت ۴ به دلیل کرونا متوقف شد+ عکس

تولید از سرنوشت ۴ به دلیل کرونا متوقف شد+ عکس

31 مرداد 1400

تولید از سرنوشت ۴ به دلیل کرونا متوقف شد+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری صبا محمدرضا خردمندان کارگردان فصل چهارم سریال از سرنوشت به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، درباره وضعیت فعلی تولید این سریال گفت: درحال حاضر کمتر از یک ماه است که فیلمبرداری از سرنوشت متوقف شده و دلیل آن هم اوج گیری کرونا و حفظ جان عوامل بود. گرچه متاسفانه حسابدار خوبمان را بر اثر این بیماری از دست دادیم.
در این مدت با تمام توان پیگیر تهیه واکسن برای عوامل پروژه بودیم و هر راهی را برای این کار رفتیم اما متاسفانه همچنان هیچ خبری از واکسن نیست و هنوز منتظر واکسیناسیون عوامل پروژه هستیم، اما به هر صورت فعلا پروژه تعطیل است و این برای گروهی که چند ماه به شکل منظم و برنامه‌ریزی شده مشغول فیلمبرداری بوده است اتفاق خوبی نیست.
هدف ما از تعطیلی فیلمبرداری واکسیناسیون و حفظ ایمنی بازیگران و عوامل پروژه است اما با توجه به شرایط موجود کشور و روند کند واکسیناسیون نمی‌دانم تا چه زمانی می‌شود این توقف را حفظ کرد چراکه به هرحال ما نیز تعهداتی داریم و باید به تصمیماتی که برای روند تولید سریال گرفته شده است پایبند باشیم.
از روند تولید دیگر پروژه‌ ها خبری ندارم اما گروه از سرنوشت خطر را کاملا در نزدیکی خود احساس کرد که الان پروژه یک ماه متوقف شده است. الان یکی از نویسنده های عزیزمان دچار بیماری شده و به شدت نگران او هستیم و چند نفر دیگر از جمله تدوینگر خوبمان که امیدوارم هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورند. در شرایط اسفناکی قرار داریم و فقط منتظر این هستم که این روند کند واکسیناسیون تغییر کند چراکه مدام با جان خود درحال قمار هستیم.
این روزها عوامل سریال ها به شدت از نظر روانی تحت فشار هستند و اخباری که هر روز تنها غم و ناراحتی را انتقال می‌دهد روی کیفیت کار آن‌ها تاثیر می‌گذارد. ما نزدیک به یک ماه کار را به امید واکسیناسیون تعطیل کردیم برای رسیدن به این آرامش روانی و حفظ ایمنی افراد، امیدوارم هرچه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد.