غذای خانگی سه سار چیتگر

پیام تبریک علی دایی به کریس رونالدو+ عکس - ژولی پولی

پیام تبریک علی دایی به کریس رونالدو+ عکس

پیام تبریک علی دایی به کریس رونالدو+ عکس

3 تیر 1400

پیام تبریک علی دایی به کریس رونالدو+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی توانست با زدن دو گل در دیدار برابر فرانسه شمار گلهای خود را به عدد ۱۰۹ برساند تا به رکورد علی دایی برسد

علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان با انتشار پیامی خطاب به رونالدو نوشت:

بهت تبریک میگم کریس،به چیزی که لیاقتش را داشتی رسیدی.

نماد واقعی پشتکار و حرفه ای بودن هستی و باز هم به دنیا ثابت کردی بهترینی

‎دایی پس از دقایقی پیام تبریک به رونالدو را پاک کرد و متن زیر را منتشر کرد:

تبریک میگم بهت کریس،باعث افتخار منه که تو صاحب این رکورد هستی، قهرمان و انسان بزرگی که دنیا به بودنش افتخار میکنه.

بیوگرافی کریس رونالدو:

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی فوتبال پرتغال بازی می‌کند.

او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۵ میلیون پوندی‌اش از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشرشده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳، شکسته شد.با حقوق سالیانه ۲۱ میلیون یورو پس از لیونل مسی و نِیمار، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است. در حال حاضر، برخی وی را بهترین بازیکن فوتبال در جهان و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال می‌دانند.

زندگی کریس رونالدو:

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو کوچک‌ترین فرزند خوزه دینیس آویرو و ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو است. او برادری به‌نام هوگو و دو خواهر به‌نام‌های آلما و لیلیانا کاتیا دارد. پدرش نام رونالدو را از روی نام رونالد ریگان رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا برگرفته‌است.

زندگی حرفه‌ای کریس رونالدو:

رونالدو برای نخستین بار در هشت‌سالگی برای آندورینها توپ‌زد؛ باشگاهی که پدرش مدیر تدارکات آن بوده‌است. در سال ۱۹۹۵، در ده‌سالگی به باشگاه ناسیونال مادیرا پیوست و موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ جوانان شد. پس از آن با اسپورتینگ لیسبون قرارداد امضا کرد. هیچ اطلاعات دقیقی از مبلغ قرارداد او با اسپورتینگ در دست رهبران باشگاه و عموم مردم نیست.