غذای خانگی سه سار چیتگر

شوک بزرگ به خانواده آرش برهانی و همسرش+ عکس - ژولی پولی

شوک بزرگ به خانواده آرش برهانی و همسرش+ عکس

شوک بزرگ به خانواده آرش برهانی و همسرش+ عکس

24 مرداد 1400

شوک بزرگ به خانواده آرش برهانی و همسرش+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرآنلاین خانواده برهانی برای دومین بار عزادار شد. اخیرا پدر همسر او به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. امروز هم مادر همسر او به خاطر همین بیمار دار فانی را وداع گفت تا به آنها شوک بزرگتری وارد شود.

بیوگرافی آرش برهانی:

آرش برهانی زادهٔ ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ در کرمان بازیکن فوتبال پیشین و مربی فوتبال کنونی ایرانی است. وی سابقه عضویت در تیم‌های پاس تهران، النصر امارات، استقلال تهران و پیکان تهران را دارد. برهانی به همراه پاس و استقلال قهرمان لیگ برتر ایران شد و با استقلال سابقه قهرمانی در جام حذفی ایران را نیز دارد. برهانی با استقلال توانست یک بار نیز آقای‌گل فوتبال ایران شود و در میان برترین گل‌زن‌های لیگ برتر فوتبال ایران در رده سوم جای دارد. آرش برهانی در ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ از فوتبال خداحافظی کرد.

برهانی برای تیم ملی امید و بزرگسالان ایران نیز بازی کرده و با تیم ایران موفق به کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه شد. وی برای تیم ملی ایران در ۳۷ مسابقه ۱۰ گل به ثمر رساند و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ و جام جهانی ۲۰۰۶ در ترکیب تیم ملی ایران بود.

برهانی بعد از خداحافظی از بازیگری به مربیگری روی آورد و سابقه مربیگری در تیم‌های داماش تهران، جوانان استقلال و شهرداری بندرعباس را دارد.

دوران مربیگری آرش برهانی:

برهانی بعد از پایان دوران بازیگری در دوره‌های مربیگری همچون C و B و بدنسازی فوتبال شرکت کرد. برهانی اولین تجربه مربیگری خود را در خرداد ماه سال ۱۳۹۶ با تیم بزرگسالان داماش آغاز کرد. بعد از داماش در خرداد ماه ۱۳۹۷ سرمربی جوانان استقلال تهران شد. و اولین بازی خود را با پیروزی مقابل صبا آغاز کرد. برهانی در هفتم مرداد ماه ۱۳۹۷ سرمربی تیم شهرداری بندرعباس شد. در سال ۱۳۹۹ برهانی به عنوان دستیار محمود فکری و همچنین سرمربی تیم امید استقلال تهران در آمد.