غذای خانگی سه سار چیتگر

پایان اجباری سریال گیسو!+ عکس - ژولی پولی

پایان اجباری سریال گیسو!+ عکس

پایان اجباری سریال گیسو!+ عکس

1 مرداد 1400

پایان اجباری سریال گیسو!+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

منوچهر هادی نوشت: ممنون از استقبال بی نظیر تون ممنون از کامنتها و نقدهای درست و گاها غلط و نامحترمانتون، یک قسمت دیگر به پایان اجباری فصل دو می‌رسیم و قصه به اتمام نرسیده و اگر قرار به ادامه ساخت عاشقانه باشد قطعا بنده نخواهم بود و مسئولیت کل کار را چه خوب چه بد تا پایان فصل دو شخصا بعهده میگیرم.
از همه عوامل فیلم که صمیمانه در کنارم بودن تشکر میکنم.
جناب کبیری و…

بیوگرافی منوچهر هادی:

منوچهر هادی زادهٔ ۲۸ مرداد ۱۳۵۱، تهران کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون ایرانی است.از کار های شاخص وی می توان مجموعه تلویزیونی عاشقانه و مجموعه های تلویزیونی دلدادگان،خداحافظ بچه و خوب بد زشت را نام برد.وی همچنین با ساخت فیلم های رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، و من سالوادور نیستم از نظر فروش گیشه به یکی از موفق ترین کارگردان های ایرانی تبدیل شد.

زندگی هنری منوچهر هادی:

وی درسال ۱۳۶۳ در جنگ ایران و عراق پدرش را از دست داد و پس از دریافت دیپلم در رشتهٔ الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت و تجربه‌هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و مسئول تدارکات را از سر گذراند.

در سال ۱۳۸۵، نخستین فیلمش، تلاطم را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله‌فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، تصادف، فرصت‌های فردا و کوچهٔ محجوب را بسازد که افزون‌بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده‌دار بوده‌است.

از جمله پیشینهٔ هنری وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر قرنطینه، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه، زندگی جای دیگری‌ست، کارگر ساده نیازمندیم و همچنین مجموعه تلویزیونی‌هایی نظیر خداحافظ بچه، خوب، بد، زشت و دل اشاره کرد.

زندگی شخصی منوچهر هادی:

منوچهر هادی در ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ با یکتا ناصر ازدواج کرد و در آذر ماه ۱۳۹۵ صاحب یک دختر به نام سوفیا شد.