غذای خانگی سه سار چیتگر

موزیک ویدئو تیتراژ سریال بر سر دو راهی با صدای علی زندوکیلی - ژولی پولی

موزیک ویدئو تیتراژ سریال بر سر دو راهی با صدای علی زندوکیلی

موزیک ویدئو تیتراژ سریال بر سر دو راهی با صدای علی زندوکیلی

5 فروردین 1398

“بر سر دو راهی” عنوان مجموعه ای جدی و پر بیننده از بهرنگ توفیقی است که در ایام نوروز در ساعت ۲۱ از شبکه ۲ سیما پخش می شود.

بر سر دو راهی داستان بسیار عجیب و پر کششی دارد که در روزهای ابتدایی ایام نوروز توانسته بینندگان بسیاری را به سمت تلویزیون جذب کند.

بهرنگ توفیقی کارگردان بر سر دو راهی از بازیگران با تجربه ای همچون حمید گودرزی در نقش حامد، میترا حجار در نقش پریناز، مهراوه شریفی نیا در نقش مریم، مجید مشیری، اسماعیل پور رضا، شیرین آقا کاشی، بهنوش بختیاری، بهرنگ علوی، شهین تسلیمی، افسانه چهره آزاد و … استفاده کرده است.

حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده سریال بر سر دو راهی توانسته بخوبی به خلق شخصیت ها بپردازد و داستانی را پدید آورد که مخاطب همواره در انتظار قسمت بعدی داستان است.

سریال بر سر دو راهی
حمید گودرزی و میترا حجار در سریال بر سر دو راهی

خلاصه داستان سریال بر سر دو راهی:

داستان از انتها به ابتدا بر می گردد، حامد پسری ثروتمند است که ماشینی آخرین سیستم و شرکتی مجهز دارد و با پریناز رابطه ای عاشقانه داشته و تصمیم دارد با وی ازدواج کند. روزی که حامد و پریناز به رستوران رفته اند، حامد به طور ناگهانی دخترعمویش مریم را در رستوران می بیند و یاد گذشته ی زندگی اش، رابطه ی عاشقانه ای که با مریم داشته و زندگی ساده اش می افتد و …

خواننده تیتراژ پایانی سریال بر سر دو راهی “علی زند وکیلی” می باشد که با صدای بسیار زیبایش تاکنون توانسته در جذب مخاطب تاثیر بسزایی داشته باشد.

شما دوستان عزیز می توانید موزیک ویدئو تیتراژ پایانی مجموعه بر سر دو راهی را در زیر مشاهده نمایید: