غذای خانگی سه سار چیتگر

آخرین قسمت بر سر دو راهی ۱۷ فروردین پخش می شود - ژولی پولی

آخرین قسمت بر سر دو راهی ۱۷ فروردین پخش می شود

آخرین قسمت بر سر دو راهی ۱۷ فروردین پخش می شود

16 فروردین 1398

سریال نوروزی “بر سر دو راهی” که در ایام نوروز از شبکه دوم سیما پخش شد، روزهای پایانی خود را سپری می کند و طبق اطلاع رسانی صدا و سیما شنبه ۱۷ فروردین آخرین قسمت آن پخش خواهد شد.

سریال “بر سر دو راهی” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی حامد عنقا، توانست در ایام نوروز بیشترین بیننده را به سمت خود جذب کند و با توجه به اینکه مجموعه ای جدی بود و برخلاف سایر سریال های نوروزی همچون “نون.خ”، “زوج یا فرد”، “شش قهرمان و نصفی” که طنز بودند، با داستان پرکشش و جوان پسندی که داشت توانست در جذب مخاطب موفق باشد.

حمید گودرزی، اسماعیل پور رضا، بهرنگ علوی، مهراوه شریفی نیا، میترا حجار، بهنوش بختیاری، افسانه چهره آزاد، مجید مشیری، شیرین آقاکاشی، شهین تسلیمی و … به زیبایی در سریال بر سر دو راهی نقش آفرینی کردند.

سریال بر سر دو راهی 17 فروردین تمام می شود
حمید گودرزی در نقش حامد و مهراوه شریفی نیا در نقش مریم در سریال بر سر دو راهی

در سریال بر سر دو راهی دیدیم که:

حامد (با بازی حمید گودرزی) پسری پرشر و شور است که همراه دوستش سینا (با بازی بهرنگ علوی) شغل مشخصی ندارند و بیشتر وقتشان را در قهوه خانه می گذرانند.
حامد با پدر و مادر و زن عمو و دختر عمویش مریم در خانه ای قدیمی زندگی می کنند. وی دلش در گروه دختر عمویش مریم (با بازی مهراوه شریفی نیا) است و تصمیم دارد با وی ازدواج کند.
به همراه دوستش سینا وارد کار خرید و فروش ارز و دلار می شود و از شخصی به نام جلال (با بازی عنایت بخشی) مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پول بهره ای می گیرد و در ازای آن خانه ی پدریش را با جعل امضای پدرش گرو می گذارد. قیمت دلار افت می کند و حامد ورشکست می شود. جلال خانه را به عنوان طلبش از خانواده ی حامد مطالبه می کند.
در همین شرایط، حامد کیف پیرزنی به نام عزت الملوک (با بازی شهین تسلیمی) را از دست سارقان نجات می دهد و پیرزن را به بیمارستان می رساند. عزت الملوک پس از مرخص شدن از بیمارستان عاشق مرام و معرفت حامد می شود و حتی به حامد پیشنهاد ازدواج می دهد ولی حامد پیشنهاد عزت الملوک را قبول نمی کند و به دلیل جعل امضای پدرش به زندان می افتد.
پس از آزادی از زندان، وکیل عزت الملوک به نزد حامد می آید و به حامد اطلاع دهد که عزت الملوک فوت شده و قبل  از فوتش تمام کارخانه ها، ویلاها، خانه ها و ثروت کلانش را به نام حامد کرده است.
حامد از این پس وارد ماجراهایی می شود و دختر عمویش مریم و پدر و مادرش را فراموش می کند و عاشق دختر خوانده ی عزت الملوک به نام پریناز (با بازی میترا حجار) شده و …

جمعه ۱۶ فروردین و شنبه ۱۷ فروردین آخرین قسمت های سریال بر سر دو راهی را از شبکه ۲ سیما از دست ندهید.