غذای خانگی سه سار چیتگر

برگزاری مسابقات فیتنس ایران با کت و شلوار - ژولی پولی

برگزاری مسابقات فیتنس ایران با کت و شلوار

برگزاری مسابقات فیتنس ایران با کت و شلوار

24 فروردین 1400

ماجرای برگزاری مسابقات فیتنس ایران با کت و شلوار را در قسمت اخبار ورزشی مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

به گزارش ژولی پولی در جریان برگزاری مسابقات فیتنس قهرمانی کشور انتشار عکس هایی از مدال آوران این دوره از مسابقات با کت و شلوار بر روی سکوی مسابقات خبرساز شد.

مشاهده ویدیو

در مسابقات فیتنس روند برگزاری بدین صورت است که ورزشکاران برای نمایش عضلات خود یک بار بدون لباس بر روی استیج حاضر می‌شوند و از داوران رای می‌گیرند و یک بار هم با لباس رسمی برای نمایش استایل شان در جلوی دوربین ها فیگور می‌گیرند.

یکی از نکات جالب این مسابقات شرکت کردن رضا نوروزی فوتبالیست کشور در این دوره از مسابقات بود که توانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند این ستاره فوتبال در این رقابت‌ها در بین شش ورزشکار برتر قرار گرفت و به فینال مسابقات راه یافت و در نهایت به مقام دوم این مسابقات رسید.

بیوگرافی رضا نوروزی

رضا نوروزی زاده ۳ شهریور ۱۳۶۱ در ایذه بازیکن فوتبال اهل ایران است. اما اکنون او در مدلینگ مشغول است وی فوتبال را در سن ۲۴ سالگی از تیم فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کرد، سپس به استقلال دزفول پیوست. او تا کنون در تیم‌های برق شیراز، استیل‌آذین، فولاد، نفت تهران، پرسپولیس، سایپا تهران و پیکان تهران بازی کرده‌است، رضا نوروزی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران پیراهن صنعت نفت آبادان را خواهد پوشید و برای این تیم محبوب جنوب به میدان خواهد رفت. از توانایی‌های این مهاجم قدرت بالای دریبل زنی و پیش‌بری توپ می‌باشد. همچنین از توانایی‌های این بازیکن می‌توان به چرخش‌های سریع در محوطه جریمه حریف و ضربات سنگین و دقیق با هر دو پا اشاره کرد.

رضا نوروزی پس از پایان بردن به دوره فوتبال خود، در زمینه تناسب اندام فعالیت می کند.

ما در مجله ژولی پولی برای ورزشکاران کشورمان  آرزوی سربلندی موفقیت روز افزون داریم.