غذای خانگی سه سار چیتگر

مدل لباس پسرانه شب یلدا - ژولی پولی

مدل لباس پسرانه شب یلدا

مدل لباس پسرانه شب یلدا

21 آذر 1400

برعکس خانم ها که از سن کم و زمانی که دختر بچه هستند به فکر پوشیدن لباس هایی با تم های مناسبتی هستند، آقایان از بچگی تا بزرگسالی خیلی کم به مناسبت ها اهمیت می دهند.

در چند سال اخیر خانم ها از مدتی قبل از شب یلدا در تدارک خوراکی های سفره شب یلدا، لباس با تم شب یلدا، گیفت شب یلدا و … هستند.

خانم هایی که پسران کوچک دارند، دلشان می خواهد پسرانشان لباس هایی متناسب با تم شب یلدا که معمولا شبیه به هندوانه و انار است بپوشند ولی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان لباس معمولا لباس های مناسبتی دخترانه بیشتر تولید می کنند تا پسرانه…

لباس پسرانه شب یلدا

اگر شما هم جزو مادرانی هستید که تمایل دارید برای پسر کوچکتان لباس با تم شب یلدا تهیه نمایید نگران نباشید چون از الان تا شب یلدا فرصت دارید تا لباسی زیبا برای فرزند پسرتان در نظر بگیرید.

بدین منظور می توانید خودتان کاموا با رنگ قرمز، سبز و مشکی خریداری کنید و لباس بافتنی با تم هندوانه برای پسرتان ببافید.

اگر با دوخت و دوز آشنایی داشته باشید می توانید پارچه خریداری نمایید، کروات، پاپیون و لباس زیبایی را متناسب با تم شب یلدا بدوزید یا سفارش دهید تا خیاط برای پسرتان بدوزد.

لباس ست زنانه و مردانه شب یلدا

برخی خانم ها تمایل دارند خودشان و همسرشان لباس ست با تم شب یلدا بپوشند که معمولا چنین لباس هایی در بازار کمتر پیدا می شود، بدین منظور می توانید طرح و متن مورد نظرتان را انتخاب کنید و به شرکتهایی که کار چاپ روی لباس انجام می دهند سفارش دهید تا متناسب با سلیقه ی شما بر روی لباس برای شما چاپ انجام دهند.

ما در مجله خبری ژولی پولی برای شما دوستان عزیز یلدای زیبا و پر خاطره ای را آرزومندیم و در زیر تعدادی عکس لباس پسرانه شب یلدا گردآوری کرده ایم که امیدواریم برای خرید و تهیه ی لباس شب یلدا به شما ایده بدهد.

لباس شب یلدا دخترانه و نوزادی