غذای خانگی سه سار چیتگر

مایکل شوماخر به هوش آمد - ژولی پولی

مایکل شوماخر به هوش آمد

مایکل شوماخر به هوش آمد

21 شهریور 1398

شاید باور کردنی نباشد که مایکل شوماخر قهرمان و ستاره فرمول یک جهان پس از شش سال کما، به هوش آمد.

معالجه از طریق سلول های بنیادین در درمان موفق ترین راننده فرمول یک دنیا موثر واقع شد و مایکل شوماخر پس از ۶ سال از کما خارج شد.

میشائیل شوماخر در ۳ ژانویه سال ۱۹۶۹ در شهر هورت کشور آلمان متولد شده است.

وی با ۹۱ پیروزی بهترین راننده ی فرمول یک در دنیا به شمار می آید.

رالف شوماخر نیز یکی از رانندگان مسابقات فرمول یک است که برادر مایکل شوماخر می باشد.

استعداد مایکل شوماخر به رانندگی از سن چهار سالگی مشخص شد.

از زمانیکه پدرش یک اتومبیل پدالی برای وی خرید و برای آنکه سرعت ماشین افزایش یابد روی آن یک موتور نصب کرد، استعداد مایکل شوماخر شکوفا شد.

وی نخستین بار در سن ۶ سالگی به قهرمانی رسید.

مایکل شوماخر به هوش آمد

مایکل شوماخر علاوه بر اتومبیل رانی در زمینه ورزش هایی همچون فوتبال و جودو نیز استعداد داشت ولی اتومبیل رانی را انتخاب کرد.

شوماخر در سال ۱۹۹۵ با کاترینا زندگی مشترکش را آغاز کرد.

حاصل زندگی مشترک مایکل شوماخر و کاترینا یک دختر به نام جینا ماریا (تولد سال ۱۹۹۷) و یک پسر به نام مایک (تولد سال ۱۹۹۹) می باشد.

مایکل شوماخر در سال های ۱۹۹۴، ۱۹۹۵، ۲۰۰۰، ۲۰۰۱، ۲۰۰۲، ۲۰۰۳، ۲۰۰۴ توانست به ۷ مقام قهرمانی در زمینه مسابقات فرمول یک دست یابد.

مایکل شوماخر در زمینه ی امور خیریه فعال بود، از جمله کارهای خیر وی می توانیم به ساخت مدرسه در سنگال، کمک به آسیب دیدگان سونامی، کمک به ساخت درمانگاه در سارایوو، کمک به ساخت مزکری برای کودکان خیابانی و … اشاره کنیم.

وی پس از سانحه ی تصادف و آسیب دیدگی که مشکلات جسمی را برای وی در پی داشت در سال ۲۰۰۶ از دنیای مسابقات فرمول یک خداحافظی کرد.

شوماخر در سال ۲۰۱۳ با پسرش برای اسکی به کوه های آلپ رفته بود که سرش با صخره برخورد کرد و به دلیل استفاده از کلاه ایمنی زنده ماند ولی به مدت ۶ سال در کما رفت.

خبر به هوش آمدن مایکل شوماخر ستاره مسابقات فرمول یک در بیمارستان ژرژ-پمپیدو موجب خوشحالی ورزشکاران و ورزش دوستان شده است.