غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای پیداشدن جسد مرد جوان در پراید - ژولی پولی

ماجرای پیداشدن جسد مرد جوان در پراید

ماجرای پیداشدن جسد مرد جوان در پراید

21 بهمن 1399

ماجرای پیدا شدن جسد مرد جوان با خودروی شخصی را در قسمت اخبار حوادث مجله خبری ژولی پولی دنبال نمایید.

مرد جوان در حال عبور از اتوبان فتح بود که با جسد مرد جوانی در صندلی عقب پراید سبز رنگ روبرو شد.

پیدا شدن جسد یک مرد در پراید سبز رنگ در اتوبان فتح سناریوی مرموزی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داد.

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری رکنا، ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه ۱۹ بهمن ماه امسال مرد جوانی در اتوبان فتح با خودروی سبزرنگ بیسیم دار را که در کنار اتوبان رها شده بود و زمانیکه برای بررسی به سمت خودرو رفت با جسد یک مرد در صندلی عقب پراید روبرو شد.

پیدا شدن جسد بسته بندی شده در اتوبان فتح

همین کافی بود تا ماجرای پیدا شدن جسد مرد جوان در اتوبان فتح به ماموران پلیس مخابره شود و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و با جسد مرد جوانی که داخل یک فرش ماشینی پیچیده شده بود روبرو شدند و ماجرای این پرونده جنایی به بازپرس کشیک قتل مخابره شد.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه ۴ دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق در محل حضور پیدا کردند.

قتل با ضربات محکم به سر و سینه

کارآگاهان در بررسی جسد مشاهده کردند که مرد جوان به شدت هدف ضربات جسم سخت قرار گرفته به حدی که در ناحیه سر و قفسه جسد مرد دچار شکستگی شده بود.

در ادامه ماموران با توجه به شماره پلاک خودروی پراید صاحب خودرو که برادر مرد جوان بود را شناسایی کردند و این برادر وقتی خبر کشته شدن برادرش را شنید شوکه شد.

برادر قربانی جنایت که مردی متاهل است به ماموران گفت: عصر یکشنبه برادرم به سراغم آمد و خودرویم را گرفت و دیگر از او اطلاعی نداشتم تا اینکه پلیس از کشته شدن برادرم خبر داد.

بنا بر این گزارش، بازپرس صادقی در این مرحله دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت معمایی در اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران ادامه دارد