غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای درگیری خونین بیمارستان کوثر سنندج - ژولی پولی

ماجرای درگیری خونین بیمارستان کوثر سنندج

ماجرای درگیری خونین بیمارستان کوثر سنندج

1 مرداد 1400

ماجرای درگیری خونین بیمارستان کوثر سنندج+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

اعضای یک طایفه از اهالی روستای چناره سنندج به دلیل اختلاف ملکی در لابی بیمارستان کوثر این شهر با سلاح سرد با همدیگر درگیر شده و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری مهر، به گفته شاهدان عینی، در این درگیری خونین که ساعاتی پیش رخ داد، متأسفانه شهروندان حاضر در لابی بیمارستان کوثر سنندج دچار ناامنی شده و برای دقایقی موجی از ترس و وحشت را در این مرکز درمانی تجربه کردند.

مأموران حراست بیمارستان بلافاصله وارد عمل شده و ضاربین را کنترل کردند اما متأسفانه در این درگیری خانوادگی سه نفر مصدوم شدند.

اختلاف ملکی در بین این افراد موجب درگیری در محل روستای چناره شده و پس از مراجعه بستگان دوباره درگیری با سلاح سرد بین افراد انجام شده و سه نفر مصدوم شدند.

شش نفر از ضاربان نیز توسط نیروی انتظامی دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نکته قابل تأمل این حادثه، عدم پاسخگویی روابط عمومی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و منفعل بودن شورای اطلاع رسانی استان همچون دیگر رویدادهای گذشته بود که این عدم اطلاع رسانی موجب شد که رسانه‌های ضد انقلاب از این حادثه سوءاستفاده کرده و به موج سواری رسانه‌ای بپردازند.

تعاریف مختلف خشونت را بشناسید:

خشونت حالتی از رفتار است که با استفاده از زور فیزیکی یا غیر فیزیکی فرد خشن خواسته خود را به دیگران تحمیل می‌کند. خشونت ممکن است در اثر خشم اتفاق افتد. خشونت از نظر لغوی به معنای خشکی، تندی و سختی است.

هرگونه رفتاری که با هدف وارد نمودن آسیب به یک یا بیش از یک پدیده صورت گیرد رفتار خشونت‌آمیز نام می‌گیرد. رفتار خشونت‌آمیز می‌تواند در سطح آگاهانه یا ناآگاهانه صورت گیرد.

سنندج کجاست؟

سَنَندَج یکی از شهرهای کردستان ایران و بیست و یکمین شهر بزرگ ایران است. سنندج مرکز استان کردستان در غرب ایران است که در ارتفاع ۱٬۴۵۰ تا ۱٬۵۳۸ متری از سطح دریا و در منطقه ی کوهستانی زاگرس واقع شده و آب‌ و‌ هوای سرد و نیمه‌خشک دارد. این شهر از سمت غرب به کوه آبیدر، از سمت شمال به کوه شیخ معروف و از سمت جنوب به کوه سراج الدین محدود شده‌است و در منطقه‌ای به وسعت ۶/۳۶۸۸ هکتار گسترده است.