غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای قتل زن زاهدانی توسط همسرش - ژولی پولی

ماجرای قتل زن زاهدانی توسط همسرش

ماجرای قتل زن زاهدانی توسط همسرش

14 فروردین 1400

ماجرای قتل زن زاهدانی توسط همسرش را در قسمت اخبار حوادث مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

زن جوان زاهدانی در حیاط خانه اش به قتل رسید قاتل پس از ۷۲ ساعت اعتراف کرد.

قتل زن جوان در زاهدان که ششم فروردین ماه رخ داده بود رمزگشایی شد و عامل جنایت اعتراف کرد.

به گزارش  ژولی پولی به نقل از خبرگزاری رکنا، “سرهنگ مرتضی جوکار”جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: ششم فروردین ماه سال جاری، در پی وقوع یک فقره قتل زنی جوان در حیاط منزلش، در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

او افزود: با حضور و مشاهده کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه، جسد زنی ۳۵ ساله در حیاط منزلش به قتل رسیده بود روئیت و تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این جنایت آغاز شد.

رمز گشایی از پرونده قتل زنی ۳۵ ساله کمتر از ۳ روز

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام یکسری اقدام تخصصی، کمتر از ۳ روز از وقوع این جنایت به همسرش مظنون و با هماهنگی قضائی او را به مقر پلیس هدایت کردند.

سرهنگ جوکار در ادامه گفت: سرانجام در نتیجه تحقیقات تخصصی پلیس، متهم مجبور به بازگویی حقیقت شد و به قتل همسر خود اعتراف کرد و گفت، به دلیل اختلافات پیش آمده و نزاع بین یکدیگر با همسرش، اقدام به پرتاپ وی به پایین ساختمان کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با ابراز تاسف از این حادثه تلخ، خاطر نشان کرد: متهم پس از اعتراف به بزه ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

قتل چیست؟

قَتل یا کُشتن یا کُشتار یا مُرداندَن گونه‌ای آدم‌کشی است که در آن کشتن انسان بدون حکم قانونی روی داده باشد. در حقوق کیفری در اصل قتل به دو دستهٔ عمد و شبه‌عمد بسته می‌شود. قتل میتواند انگیزه های مختلفی داشته باشد از جمله قتل از روی حسادت ، قتل ناموسی ، قتل ایدئولوژیک ، از روی عصبانیت، اختلاف نظر در تقسیم غنائم و…