غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای بارش بادمجان در تهران+ امین تقی پور طراح جلوه های ویژه بارش بادمجان - ژولی پولی

ماجرای بارش بادمجان در تهران+ امین تقی پور طراح جلوه های ویژه بارش بادمجان

ماجرای بارش بادمجان در تهران+ امین تقی پور طراح جلوه های ویژه بارش بادمجان

26 اسفند 1398

روز گذشته فیلم بارش بادمجان از آسمان تهران در شبکه های مجازی منتشر شد که در ظرف مدت کوتاهی توانست سر و صداهای زیادی به راه بیاندازد.

در ابتدا عده ای از مردم تعجب کردند زیرا ویدئو از چند نقطه مختلف تهران گرفته شده بود و نشان می داد از آسمان تهران بادمجان می بارد.

بارش بادمجان از آسمان بسیار حرفه ای طراحی شده بود که لحظات اول برخی تصور کردند چنین اتفاقی واقعا روی داده است، اما ظرف مدت کوتاهی مشخص شد که بارش بادمجان از آسمان جلوه های ویژه و یک کار تکنیکی است.

فیلم بارش بادمجان از آسمان تهران:

امین تقی پور طراح فیلم بارش بادمجان از آسمان تهران:

اما طراحی ویدئوی بارش بادمجان از آسمان تهران توسط شخصی به نام امین تقی پور انجام شده که ساکن کشور کانادا می باشد و در زمینه طراحی جلوه های ویژه در هالیوود فعالیت دارد.

امین تقی پور چندی پیش به دلیل درگذشت پدرش به ایران بازگشته اما به دلیل شیوع کرونا در ایران موفق نشده که به کانادا بازگردد.

وی مدتیست در ایران به سر می برد و روز گذشته با خلق جلوه های ویژه و ساخت ویدئوی بارش بادمجان از آسمان توانست، مردم را سرگرم  کند.

انتشار بارش بادمجان از آسمان تهران موجب شد لحظات خنده داری را برای مردم رقم بزند، برخی این موضوع را باور کرده بودند و می گفتند هواپیمای باری بوده که بادمجان داشته و بعضی  ها صد تا حدس و گمان دیگر زده بودند!!

اینستاگرام امین تقی پور:

صفحه اینستاگرام امین تقی پور طراح جلوه های ویژه بارش بادمجان از آسمان تهران amintaghipour7 می باشد.

در صورت تمایل مشاهده کنید: پست پلاس ارسال بسته های پستی با پهپاد

امین تقی پور طراح بارش بادمجان در تهران

استوری دکتر آذری جهرمی درباره بارش بادمجان از آسمان:

دکتر محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز استوری را در اینستاگرام منتشر کرد و به موضوع بارش بادمجان از آسمان شوخی کرد:

خدا بگم چکارتون نکنه، از وقتی رسیدم خونه دارم جواب سوالات متعدد بچه ها در مورد امکان علمی بارش بادمجون  از آسمون جواب میدم، آخه ابر بادمجونی کجا بود؟

واکنش رئس پلیس تهران نسبت به ساخت فیلم بارش بادمجان:

امروز رئیس پلیس اطلاعات تهران اعلام کرد: اشخاصی که این ویدئو را ساخته بودند دستگیر شدند، این افراد گفته اند در حال انجام تحقیقاتی بر روی جلوه های ویژه هستند و این فیلم را، یکی از این اشخاص بصورت اشتباهی در فضای مجازی منتشر کرده است.

واکنش امین تقی پور پس از انتشار فیلم بارش بادمجان:

امین تقی پور پس از انتشار ویدئوی بارش بادمجان از آسمان، دو ویدئوی دیگر منتشر کرد که در یکی از آنها خودش در مورد ساختن فیلم های جلوه های ویژه صحبت می کند که بارش بادمجان از آسمان یک فیلم ساختگی می باشد و می گوید در این روزهایی که شیوع کرونا وجود دارد پیام این ویدئو این است که هر خبری را نباید باور کنیم.

در ویدئوی دیگری که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده پشت صحنه ی فیلم بارش بادمجان از آسمان تهران را نشان می دهد.