غذای خانگی سه سار چیتگر

اعلام زمان دقیق بروز رسانی رابط کاربری شیائومی - ژولی پولی

اعلام زمان دقیق بروز رسانی رابط کاربری شیائومی

اعلام زمان دقیق بروز رسانی رابط کاربری شیائومی

25 بهمن 1399

آخرین خبرهای روز فناوری در جهان را در قسمت اخبار تکنولوژی مجله خبری ژولی پولی دنبال نمایید.

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری جی اس ام کمپانی شیائومی زمان دقیق بروز رسانی رابط کاربری خود را اعلام کرد.

مسئولان برند چینی شیائومی روز گذشته محصول جدید خود با نام Mi 11 را به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی کردند. همچنین در این روز شاهد رونمایی ازMIUI 12.5  نیز بودیم. به این ترتیب تاریخ عرضه نسخه جدید رابط کاربری MIUI 12.5 برای محصولات مختلف در مارکت‌های بین المللی مشخص شد.

اولین موج ارائه MIUI 12.5 در ماه آوریل و می خواهد بود. اولین محصولاتی که این آپدیت را دریافت خواهند کرد، به صورت زیر خواهند بود:

Mi 11

Mi 10T

Mi 10T Pro

Mi 10

Mi 10 Pro

در ادامه این مسیر، در ماه ژوئن شاهد ارائه موج دوم آپدیت MIUI 12.5 برای گوشی‌های هوشمند زیر خواهیم بود:

Mi 10 Lite 5G

Mi 10T Lite

Mi Note 10 Pro

Mi Note 10

Mi Note 10 Lite

Redmi Note 9T

Redmi Note 9 Pro

Redmi Note 9S

Redmi Note 9

Redmi Note 8 Pro

Redmi Note 9

دارندگان اسمارت فون‌های دیگر در نیمه دوم سال جاری میلادی، می‌توانند منتظر ارائه MIUI 12.5 باشند. اگرچه تعداد تغییرات این نسخه آنچنان که باید و شاید زیاد نیست، اما نمی‌توان آن را یک بروزرسانی کوچک به حساب آورد. به نظر می‌رسد که شیائومی فعلا صلاح ندانسته تا MIUI 13 را ارائه کرده و کاربران را با عرضه همین نسخه سرگرم کرده است.

در MIUI 12.5 شاهد بازطراحی رابط کاربری هستیم که باعث شده تا انرژی کمتری از پردازنده دستگاه (کاهش تقریبا ۲۲ درصدی) گرفته شود و همین موضوع نیز باعث شده تا میزان مصرف باتری، تا حدود ۱۵ درصد کم‌تر شود.

در نسخه‌های پیشین رابط کاربری MIUI، جسچرها و سایر وظایف تحت عنوان موارد تک بعدی رندر می‌شدند و به این ترتیب امور زیادی همزمان به سمت پردازنده دستگاه فرستاده می‌شد. در این حال بازگشایی مجدد آن‌ها معمولا با لگ‌هایی روبرو می‌شد. در MIUI 12.5، جسچرها عناوین مخصوص به خود را دارا خواهند بود و به این ترتیب، سایر وظایف دخل و تصرفی روی آن‌ها نخواهند داشت.

در MIUI 12.5 همچنین امکان حذف تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌های پیش فرض در اختیار کاربران قرار گرفته است. به این ترتیب در صورتی که نیازی به برخی اپلیکیشن‌ها نداشته باشید، می‌توانید آن ها را به راحتی از روی گوشی هوشمند خود حذف کرده و فضای خالی روی هارد دستگاه ایجاد نمایید.