غذای خانگی سه سار چیتگر

عذرخواهی مجری سلام صبح بخیر از علی دایی و هوادارانش - ژولی پولی

عذرخواهی مجری سلام صبح بخیر از علی دایی و هوادارانش

عذرخواهی مجری سلام صبح بخیر از علی دایی و هوادارانش

29 مهر 1398

هفته ی گذشته حسین کلهر مجری برنامه ی زنده سلام صبح بخیر به شوخی صحبتهایی را در مورد گل های ملی علی دایی آقای گل جهان عنوان کرد و به مقایسه ی گل هایی که کریس رونالدو تاکنون به ثمر رسانده با گل های علی دایی که به مالدیو زده اشاره کرد و …

پس از اتمام برنامه ی سلام صبح بخیر، افراد بسیاری به حمایت از علی دایی پرداختند و حتی خود علی دایی هم به پخش این برنامه و صحبتهای مجریان برنامه ی سلام صبح بخیر واکنش نشان داد.

محمدرضا گلزار استوری در اینستاگرام منتشر کرد، رامین راستاد پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و علی ضیا در برنامه فرمول یک به حمایت از علی دایی پرداخت.

اما صبح یکشنبه ۲۸ مهر ماه، حسین کلهر و سید حسین حسینی مجریان برنامه ی زنده سلام صبح بخیر از علی دایی و طرفداران وی دلجویی و عذرخواهی کردند.

سید حسین حسینی به حمایت محمدرضا گلزار از علی دایی کنایه زد و به فروش تعداد ۱۳۰ بلیت کنسرت گلزار در آمریکا اشاره کرد و سپس به حمایت علی ضیا و رامین راستاد از علی دایی نیز طعنه زد.

(خبرها حاکی است تا کنون بیش از ۱۵۰۰ بلیط کنسرت محمدرضا گلزار در لس آنجلس به فروش رفته است.)

حسین کلهر به سید حسین حسینی گفت که کاش در مورد اشخاص دیگر صحبت نمی کردیم سپس از محمدرضا گلزار و علی ضیا به خوبی یاد کرد ولی نام رامین راستاد را به زبان نیاورد و فقط گوشه ای از بازیگری وی را مورد نقد قرار داد.

ویدئوی عذرخواهی مجریان سلام صبح بخیر از علی دایی و  هوادارانش: