غذای خانگی سه سار چیتگر

سیلی خوردن امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در ملا عام!+ ویدیو - ژولی پولی

سیلی خوردن امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در ملا عام!+ ویدیو

سیلی خوردن امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در ملا عام!+ ویدیو

19 خرداد 1400

سیلی خوردن امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در ملا عام!+ ویدیو را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

مشاهده ویدیو:

بیوگرافی امانوئل مکرون:

امانوئل ژان میشل فردریک مَکْرون یا ماکرون فرانسوی زادهٔ ۲۱ دسامبر ۱۹۷۷ سیاست‌مدار و بانکدار سرمایه‌گذاری سابق فرانسوی، و رئیس‌جمهور فرانسه است.

او متولد آمین شهر است، در دانشگاه پاریس غربی نانتر فلسفه خواند و در سال ۲۰۰۴ از مدرسه ملی اداری فارغ‌التحصیل شد. او بازرس مالیه، سربازرس مالی فرانسه و سپس در بانک روتشیلد و شرکا، بانکدار سرمایه‌گذاری شد. او که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ عضو حزب سوسیالیست بود در سال ۲۰۱۴ در کابینه دوم والس به عنوان وزیر اقتصاد، صنعت و امور دیجیتال فرانسه منصوب شد. او در ۳۰ اوت ۲۰۱۶، به منظور رقابت به عنوان یک لیبرال اجتماعی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۷ استعفا داد. مکرون در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۶ رقابت خود را به عنوان نامزد حزب مستقل آن مارش! برای انتخابات اعلام کرد. پس از برگزاری دور اول انتخابات، او به دور دوم رسید که در نهایت با کسب بیش از شصت و شش درصد آرا به عنوان رئیس‌جمهور جدید فرانسه برگزیده شد.

رئیس‌جمهور فرانسه:

مکرون پس از برگزاری دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه در ۲۳ آوریل ۲۰۱۷ به دور دوم رسید. او در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه ۲۰۱۷ در ۷ مه، با نتیجهٔ قاطع برنده شد و بر نامزد جبههٔ ملی، مارین لو پن غلبه کرد. او در ۳۹ سالگی جوان‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ فرانسه و جوان‌ترین رئیس کشور فرانسه از زمان ناپلئون بناپارت لقب گرفته‌است. او همچنین نخستین رئیس‌جمهور فرانسه است که بعد از تأسیس جمهوری پنجم فرانسه در ۱۹۵۸ متولد شده‌است.

حزب مکرون در انتخابات مجلس فرانسه ۲۰۱۷، با کسب ۳۵۰ کرسی از مجموع ۵۷۷ کرسی، به اکثریت دست یافتند.

زندگی شخصی امانوئل مکرون:

مکرون با بریژیت تروینو که ۲۴ سال از او بزرگ‌تر است و در دبیرستان لا پروویدانس در آمین شهر معلم او بوده ازدواج کرده‌است. این زوج نخستین بار وقتی مکرون ۱۵ ساله و شاگرد تروینوی ۳۹ ساله بود همدیگر را دیدند، ولی وقتی مکرون ۱۷ ساله شد رسماً زوج شدند.

والدین او ابتدا سعی کردند با فرستادن او به پاریس برای اتمام سال آخر مدرسه این زوج را از هم جدا کنند چرا که فکر می‌کردند جوانی او این رابطه را نامناسب کرده، ولی این زوج پس از فارغ‌التحصیلی او با هم ماندند و در سال ۲۰۰۷ ازدواج کردند.

این زوج هم‌اکنون با سه فرزند تروینو از ازدواج قبلیش زندگی می‌کنند. مکرون از خود فرزندی ندارد.