غذای خانگی سه سار چیتگر

زمان بازی والیبال ایران و صربستان در لیگ ملتها+ عکس - ژولی پولی

زمان بازی والیبال ایران و صربستان در لیگ ملتها+ عکس

زمان بازی والیبال ایران و صربستان در لیگ ملتها+ عکس

20 خرداد 1400

زمان بازی والیبال ایران و صربستان در لیگ ملتها+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران برای دیدار با صربستان در لیگ ملت‌ها اعلام شد.

به گزارش ژولی پولی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال مردان ایران برای برگزاری هشتمین بازی خود در مسابقات لیگ ملت‌ها از ساعت ۱۲:۳۰ پنجشنبه به مصاف صربستان می‌رود.

با اعلام ولادیمیر آلکنو، ایران با ترکیب ۱۴ نفره میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت مقابل صربستان به میدان می‌رود.

به گفته سیامک افروزی پزشک و تراپیست تیم ملی، علی‌اصغر مجرد پس از تمرین روز گذشته از ناحیه ساق پا احساس درد داشت که بعد از گرفتن سی‌تی‌اسکن و ام‌ آر‌ آی مشخص شد که شکستگی ندارد و فقط بافت داخلی استخوان درشت‌نی او دچار کوفتگی شده است. به همین دلیل به او چهار روز استراحت داده شده است.

برنامه بازی‌های پنجشنبه به شرح زیر است:

ساعت ۱۲:۳۰) ایران – صربستان

ساعت ۱۴:۳۰) روسیه – کانادا

ساعت ۱۵:۳۰) فرانسه – اسلوونی

ساعت ۱۷:۳۰) آرژانتین – استرالیا

ساعت ۱۸:۳۰) آلمان – آمریکا

ساعت ۲۰:۳۰) بلغارستان – برزیل

ساعت ۲۲) ژاپن – ایتالیا

ساعت ۲۳:۳۰) هلند – لهستان

دوران مربیگری ولادیمیر الکنو:

ولادیمیر الکنو از سال ۲۰۰۱ به مربیگری روی آورد. او در اولین تجربه خود به عنوان مربی با باشگاه تور فرانسه قرارداد بست. قهرمانی در جام حذفی فرانسه اولین دست‌آورد او در مربیگری بود و سال بعد هم دومین دست‌آورد خود را با قهرمانی در لیگ پرو آ در سال ۲۰۰۴ تکمیل نمود و پس از آن به خانه بازگشت و با دینامو مسکو قراردادی سه ساله امضا نمود.

او در سه سال حضور خود در مسکو موفق به کسب جام قهرمانی در سوپر لیگ روسیه ۲۰۰۶ و قهرمانی جام حذفی روسیه در سال ۲۰۰۷ شد و سال بعد با مذاکره متعدد فدراسیون والیبال روسیه ۲۰ مارس همین سال هدایت تیم ملی روسیه را بر عهده گرفت و تا سال ۲۰۰۸ عملکری درخشان را از خود به جای گذاشت و توانست با هدایت خود روسیه را به مدال نقره جام جهانی و لیگ جهانی ۲۰۰۷ و مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ برساند.

او در فصل ۲۰۰۸ هدایت باشگاه زنیت کازان را بر عهده گرفت. الکنو در این سه سال سبک تازه‌ای‌ از تمرینات مدرن بر پایه بدنسازی و شیوه بازی تاکتیک قدرتی را به تیم ملی و بعد به باشگاه زنیت کازان تزریق نمود. الکنو تا سال ۲۰۱۹ هفت قهرمانی سوپر لیگ روسیه را به دست آورد و در سال ۲۰۱۰ برای هدایت تیم ملی روسیه به سمت خود بازگشت، در حالی که به عنوان سرمربی تیم زنیت کازان در سمت خود باقی ماند.

الکنو با این دست‌آوردهای خود جام‌های متععدی را به تالار افتخارات زنیت کازان اضافه نمود و تیم زنیت تحت هدایت وی از سال ۲۰۱۱ به عنوان یکی از قدرتمندترین و باثبات‌ترین تیم‌های والیبال اروپا و جهان سر زبان‌ها افتاد. مدال طلا جام جهانی و لیگ جهانی ۲۰۱۱ از اولین دست‌آوردهای او برای روس‌ها بعد از بازگشت بود.

الکنو در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ پس از آنکه روسیه را به فینال رسانید در دیدار فینال مقابل برزیل قرارگرفت. الکنو پس از عقب افتادن ۲ ست، دست به بازآرایی ترکیب و تغییر تاکتیک تیم خود زد و با این رویه روند بازی را تغییر داد و روسیه را در یک مسابقه فوق دراماتیک به پیروزی رسانید و مدال طلا المپیک را برای روسیه به ارمغان آورد. این قهرمانی روسیه یکی از خاطره انگیزترین رویدادهای ورزشی المپیک محسوب شد. الکنو در سال ۲۰۱۲ از هدایت تیم ملی روسیه انصراف داد. وی برای بار سوم در سال ۲۰۱۵ پس از استعفای آندری ورنکوف به عنوان سرمربی تیم ملی روسیه انتخاب شد و تا سال ۲۰۱۶ در این سمت باقی ماند.

الکنو از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ پنج جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای زنیت کازان به ارمغان آورد. الکنو در ۲۳ نوامبر سال ۲۰۲۰ با توافق با فدراسیون والیبال ایران با قراردادی ۳ ساله به عنوان سرمربی، رسماً هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت.