غذای خانگی سه سار چیتگر

داستان و بازیگران فیلم هر شب تنهایی+ عکس - ژولی پولی

داستان و بازیگران فیلم هر شب تنهایی+ عکس

داستان و بازیگران فیلم هر شب تنهایی+ عکس

5 تیر 1400

داستان و بازیگران فیلم هر شب تنهایی+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

هر شب تنهایی یک فیلم به کارگردانی رسول صدرعاملی محصول سال ۱۳۸۶ است.

قرار است بزودی و برای بار دیگر فیلم هر شب تنهایی از رسانه ملی پخش شود.

 داستان  فیلم هر شب تنهایی:

عطیه نویسنده و مجری یک برنامه خانوادگی رادیو است. او هر روز به سؤالات شنوندگان این برنامه پاسخ می‌دهد و به آنها توصیه می‌کند با همسرشان چگونه باشند تا زندگی زناشویی بهتری داشته باشند. او بیمار است و دکترها به او گفته اند تنها چهار ماه دیگر زنده است و دو ماه هم از این چهار ماه گذشته و راضی به عمل جراحی هم نمی‌شود. به پیشنهاد همسرش، آنها برای زیارت به شهر مشهد می‌روند . اما او افسرده و درگیر مناسبات خود و همسرش است تا اینکه در حرم به دختری برمی‌خورد که مادرش را گم کرده. عطیه دخترک را به قسمت گم شدگان می‌سپرد اما دوباره پس می‌گیرد. آرامش می کند. برایش غذا می‌خرد. کفش و لباس نو تهیه می‌کند و در نهایت به وقت بیماری کودک، خطر متهم شدن به دزدی را به جان می‌خرد و به فوریت های پزشکی حرم مراجعه می‌نماید. عطیه ای که شاید به خاطر نزدیکی به مرگ قدری ارتباطش با خدا کم رنگ شده و هر بار که می‌خواهد به زیارت برود، با ذهنی آشفته توانایی این کار را در خود نمی‌بیند، پس از کمک به دخترک مشتاقانه به زیارت می‌شتابد.

بازیگران فیلم هر شب تنهایی:

لیلا حاتمی

حامد بهداد

علی بکائیان

مرجان قرجه

عوامل فیلم هر شب تنهایی:

کارگردان: رسول صدرعاملی

تهیه‌کننده: سید کمال طباطبایی

نویسنده: کامبوزیا پرتوی

رسول صدرعاملی

موسیقی: محمدرضا علیقلی

فیلم‌بردار: فرج‌الله حیدری

تدوین‌گر: بهرام دهقانی

رضا شیروانی

بیوگرافی حامد بهداد:

حامد بهداد زادهٔ ۲۶ آبان ۱۳۵۲ بازیگر و خوانندۀ ایرانی است. نخستین‌بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او بازی‌های تحسین شده‌ای در فیلم‌هایی چون: بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره، جرم، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر، قصر شیرین داشته و برای بازی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است. از آخرین جوایز او می‌توان جایزه معتبر بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در سال ۲۰۱۹ برای بازی در فیلم قصر شیرین را نام برد.

حامد بهداد در طول فعالیت هنری‌اش از سوی بسیاری از کارگردانان سرشناس سینمای ایران همچون: عباس کیارستمی، ناصر تقوایی، اصغر فرهادی، بهرام بیضایی، داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا، پرویز شهبازی و بهمن قبادی دعوت به همکاری شده‌است. همچنین بهداد برای بازی در بسیاری از فیلمهایش از جشن‌ها و جشنواره‌های متعددی نامزد دریافت جایزه بازیگری شده‌است.