غذای خانگی سه سار چیتگر

داستان و بازیگران فیلم شارلاتان+ عکس - ژولی پولی

داستان و بازیگران فیلم شارلاتان+ عکس

داستان و بازیگران فیلم شارلاتان+ عکس

1 مرداد 1400

داستان و بازیگران فیلم شارلاتان+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

شارلاتان فیلمی به کارگردانی آرش معیریان، تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش وعبدالله علیخانی و نویسندگی حسین فرح‌بخش محصول سال ۱۳۸۳ است.

این فیلم در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۸۲ شروع به فیلم‌برداری شد و در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۸۳ کار فیلم‌برداری آن پایان یافت، همچنین شارلاتان در ۱۲ خرداد ۱۳۸۴ بر روی پرده سینما رفت.

قرار است به زودی فیلم شارلاتان از رسانه ملی پخش شود.

داستان فیلم شارلاتان:

شارلاتان روایتگر داستان دو جوان هم خانه به نامهای حسن و بهروز می باشد که اوضاع مالی خوبی ندارند و بهروز با موتور در بیرون مسافرکشی می کند و حسن فیلم نامه نویس است که هنوز موفق به فروش فیلمنامه هایش نشده است بنابراین به یک شرکت تولید فیلم می رود و فیلمنامه اش را در آنجا شرح می دهد و …

بازیگران فیلم شارلاتان:

امین حیایی

جواد رضویان

مهران غفوریان

شقایق فراهانی

ارژنگ امیرفضلی

اصغر سمسارزاده

لیلا بوشهری

انوشیروان نعیمی

شهرام جمشیدی

جلیل ملک زاده

عوامل فیلم شارلاتان:

کارگردان: آرش معیریان

تهیه‌کننده: حسین فرح‌بخش

عبدالله علیخانی

نویسنده: حسین فرح‌بخش

موسیقی: فردین خلعتبری و مهدی غفوریان

فیلم‌بردار: مجتبی رحیمی

تدوین‌گر: آرش معیریان

کلاهبردار کیست؟

کلاهبرداری کاری بر پایهٔ فریب است که کسی یا کسانی برای کسب نفع خود یا موسسه‌ای انجام می‌دهند. کلاه‌برداری در بسیاری از کشورها جرم است، اگرچه مصداق‌های آن در نظام‌های گوناگون قضایی فرق می‌کند. آنچه که جرم کلاهبرداری را از سایر جرایم علیه اموال متمایز می سازد، آن است که در اکثر این جرایم مال بدون رضایت یا آگاهی صاحب مال، و حتی گاه به دلیل توسل مجرم به اعمال خشونت آمیز از قربانی به مجرم منتقل می گردد در حالی که کلاهبرداری از این حیث از جمله جرایم استثنائی به شمار می رود. کلاهبردار به گونه ای عمل می کند که مالک یا متصرف مال، فریب خورده و خود از روی میل و رضا، و چه بسا با التماس به امید کسب منافع سرشار، مالش را در اختیار مجرم قرار می دهد.