غذای خانگی سه سار چیتگر

داستان و بازیگران سریال دودکش ۲+ زمان پخش سریال دودکش ۲ - ژولی پولی

داستان و بازیگران سریال دودکش ۲+ زمان پخش سریال دودکش ۲

داستان و بازیگران سریال دودکش ۲+ زمان پخش سریال دودکش ۲

23 خرداد 1400

داستان و بازیگران سریال دودکش ۲+ زمان پخش سریال دودکش ۲ را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

قرار است بزودی و پس از پایان سریال زیر خاکی ۲ به کارگردانی جلیل سامان، مجموعه تلویزیونی دودکش۲ اثر برزو نیک نژاد از شبکه اول سیما پخش شود.

زمان پخش سریال دودکش ۲:

این مجموعه تلویزیونی در ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک و ساعت ۲۴ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

تکرار آن همانند زمان پخش سریال زیر خاکی ۲ خواهد بود.

از بازیگران سریال دودکش۲ می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

هومن برق نورد

امیرحسین رستمی

سیما تیرانداز

نگار عابدی

محمدرضا شیرخانلو

یاس نوروزی

بهنام تشکر

الهام اخوان

داستان سریال دودکش۲:

خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته‌اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، نیمه گمشده قلمداد می‌شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است! بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجرا‌هایی آغاز می‌شوند که بی هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و به ویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیرگذار هستند!

بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر سریال دودکش۲:

بهنام تشکر زادهٔ ۴ بهمن ۱۳۵۵ بازیگر، صداپیشه و دوبلور ایرانی است. تشکر حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۵ و ابتدا در تئاتر شروع کرد. بیشتر شهرت او به دلیل ایفای نقش نیما افشار در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان است اما با حضور در مجموعه‌هایی مانند دزد و پلیس و دودکش، او به اوج شهرت خود دست پیدا کرد.

زندگی‌نامه بهنام تشکر:

او ۴ بهمن ۱۳۵۵ در بندر انزلی به دنیا آمد و دوران کودکی‌اش را در شهر هشتپر گذراند. تشکر در دوران نوجوانی، ورزش را با فوتبال آغاز کرد، سپس به شطرنج و بیلیارد رو آورد.

او از سال ۱۳۷۵ فعالیت در تئاتر را با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره در ساری آغاز کرد. تشکر دارای مدرک کارشناسی اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد فیروزکوه است. از مطرح‌ترین نقش‌های وی می‌توان به بازی در سریال ساختمان پزشکان در نقش نیما افشار اشاره کرد.