غذای خانگی سه سار چیتگر

حسن شیر مرد کشتی گیر در گذشت - ژولی پولی

حسن شیر مرد کشتی گیر در گذشت

حسن شیر مرد کشتی گیر در گذشت

18 اسفند 1399

به تازگی در سانحه ای ناگوار حسن شیر مرد قهرمان با اخلاق و جوان کشتی آزاد دارد فانی را ودعا گفت.

قهرمان کشتی خوزستانی در سانحه تصادف جان باخت.

حسن شیرمهد، قهرمان کشتی کارگران جهان و جوانان کشور در سانحه تصادف رانندگی در مسیر اندیمشک جان باخت.

به گزارش ژولی پولی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان میلاد قلاوند، دبیر هیئت کشتی خوزستان با بیان اینکه کشتی گیر در تصادف رانندگی جان باخت، گفت: حسن شیرمرد قهرمان اندیمشکی کشتی استان خوزستان، کشور و تیم ملی در سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.

او افزود: این کشتی گیر با اخلاق قهرمان جوانان کشور و نایب قهرمان کشتی کارگران جهان نیمه شب ۱۷ اسفند ماه بر اثر برخورد خودرو با یک تریلی در نزدیکی پلیس راه اندیمشک جان باخت.

به نقل از یکی از دوستان حسن شیرمردی، این کشتی گیر اندیمشکی دارای ۲ محل سکونت بوده که هنگام بازگشت از خانه اول خود در شهرک «دو کوهه» به سمت خانه دوم در اندیمشک طی مسیر دچار این سانحه دلخراش می‌شود.

پلیس اندیمشک اطلاع داده، جزئیات این تصادف در دست بررسی است.

حسن شیرمرد همچنین سابقه شرکت در برنامه استعداد یابی عصر جدید را داشته و با شرکت در گروه «مثلث ایران» به هنرنمایی پرداخته بود؛ این گروه شامل افرادی فعال در زمینه پارکور و هنر‌های رزمی و نمایشی از سراسر شهرهای خوزستان از جمله شادگان و اندیمشک بود که توانستند توجه داواران را تا حد زیادی به خود جلب کنند.

اندیمشک از شهر‌های شمالی استان خوزستان و هم مرز با استان لرستان است دو کوهه روستایی از توابع بخش مرکزی همین شهر است.

توضیحاتی کوتاه درباره رشته ورزشی کشتی آزاد:

کشتی آزاد یکی از روش‌های کشتی گرفتن است که در سراسر دنیا تمرین می‌شود و به همراه کشتی فرنگی یکی از دو سبک کشتی است که در بازی‌های المپیک برگزار می‌شود.
در کشتی آزاد همچون و کشتی فرنگی هدف اصلی چسباندن شانه حریف بر تشک است که به پیروزی فوری (ضربه فنی) منجر می‌شود و برخلاف کشتی فرنگی کشتی‌گیران اجازه گرفتن پای حریف و استفاده از پای خود را دارند.

مسابقات کشتی آزاد از المپیک ۱۹۰۴ وارد المپیک شد و از المپیک ۲۰۰۴ رقابت‌های این رشته در بخش زنان نیز برگزار می‌شود.