غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش - ژولی پولی

بیوگرافی پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش

9 بهمن 1397

سریال لحظه ی گرگ و میش که روایتگر داستان هایی عاشقانه از دهه شصت و دوران جنگ تحمیلی است، این شبها از شبکه سوم سیما در حال پخش است و با وجود اینکه زمان زیادی از پخش آن نمی گذرد توانسته جایگاه خاصی را دل مخاطبان کسب کند.

در این سریال شاهد زندگی جوانان دهه شصت و دغدغه های آن ها هستیم…

داستان حول محور خانواده وحدت می چرخد که مادر خانواده با بازی فاطمه گودرزی پرستار است و همسر خود را که پزشک بوده از دست داده و به همراه سه پسر و یک دختر خود با بازی المیرا دهقانی در نقش یاسمن زندگی می کند. هر کدام از بچه های خانواده دغدغه ها و مشکلات خاص خودشان را دارند. شخصیت محوری داستان یاسمن دختر خانواده است که در بیشتر آیتم های داستان حضور دارد. یاسمن در رشته پزشکی دانشگاه تهران قبول شده و با حنانه با بازی پانیذ برزعلی همکلاسی است.

حنانه دختری است که شخصیت پیچیده ای دارد، اهل آبادان است و در دوره حصر آبادان پدرش را از دست داده، خانواده اش در شیراز زندگی می کنند و خودش در رشته پزشکی دانشگاه تهران قبول شده و در خوابگاه دانشجویی زندگی می کند و …

در سال ۱۳۹۴ شاهد بازی پانیذ برزعلی در نقش سحر در سریال تعبیر وارونه یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی بوده ایم که از شبکه یک سیما پخش شد.

پانیذ برزعلی یکی از بازیگران جوان، با استعداد و خوش آتیه ی کشورمان است که فعالیت خود را در عرصه های هنری با تئاترهای دوره ی مدرسه آغاز کرده است.

پانیذ برزعلی در سال ۱۳۷۲ متولد شده است.

تاکنون اطلاعاتی در مورد ازدواج وی ثبت نشده و مجرد است.

پانیذ برزعلی تاکنون توانسته با کارگردانان خوشنامی همچون فریدون جیرانی در سریال تعبیر وارونه یک رویا و همایون اسعدیان در سریال لحظه گرگ و میش همکاری کند.

وی علاوه بر بازیگری به مدلینگ، موسیقی و نقاشی علاقمند است ولی اولویتش بازیگری می باشد.

پانیذ برزعلی در اینستاگرام و رسانه های مجازی فعالیتی ندارد و اطلاعاتی زیادی از وی در دسترس نیست و ما به این اطلاعات مختصر بسنده می کنیم.

ما در بخش بیوگرافی هنرمندان سایت ژولی پولی برای پانیذ برزعلی بانوی هنرمند کشورمان آرزوی موفقیت روز افزون داریم.