غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی زهره ساداتی بازیگر نقش پروانه در سریال لحظه گرگ و میش - ژولی پولی

بیوگرافی زهره ساداتی بازیگر نقش پروانه در سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی زهره ساداتی بازیگر نقش پروانه در سریال لحظه گرگ و میش

18 اسفند 1397

این روزها که شاهد پخش قسمت های پایانی سریال عاشقانه ی لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان هستیم، داستان به اوج خودش رسیده است.

دکتر سروش مطلق (با بازی نیما نادری) که با نارضایتی بزرگترها با دختر خاله اش ندا ازدواج می کند ولی ندا (با بازی آیدا نامجو) خیلی زود سروش را با یک دختر کوچک به نام سوگند ترک می کند و به دلیل بیماری سرطان فوت می کند، پس از مدتی سروش با یاسمن (با بازی المیرا دهقانی) ازدواج می کند که خانواده ای سرشناس و محترم دارد و یاسمن از کودکی سوگند را بزرگ می کند. پس از ۱۵ سال که از زندگی مشترک سروش و یاسمن می گذرد، سروش به یاسمن خیانت می کند و یاسمن تصمیم می گیرد از سروش طلاق بگیرد. پس از جدایی، سروش برای سومین بار با منشی مطبش ازدواج می کند. منشی مطب سروش، پروانه دختری است که ۱۵ سال با سروش تفاوت سنی دارد و فقط به طمع پول تن به این ازدواج داده است و…

پروانه در لحظه گرگ و میش
بازیگر نقش پروانه (همسر سوم سروش) در سریال لحظه گرگ و میش

زهره ساداتی ایفاگر نقش پروانه در سریال لحظه گرگ و میش است که در چند شب اخیر شاهد نقش آفرینی وی در نقش نامادری سوگند (با بازی مهتاب اکبری) هستیم.

سریال لحظه گرگ و میش اولین حضور زهره ساداتی در قاب تلویزیون است.

از بیوگرافی و زندگی شخصی زهره ساداتی اطلاعات زیادی در رسانه ها درج نشده و ما به اطلاعات مختصری که از وی داریم بسنده می کنیم.

زهره ساداتی بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان است که از این به بعد می توانیم شاهد حضور وی در فیلم های سینمایی و سریال های ایرانی باشیم.

زهره ساداتی فعالیت حرفه ای خود را نخستین بار با فیلم سینمایی “رگ خواب” به کارگردانی حمید نعمت الله آغاز کرد.

زهره ساداتی بازیگر نقش پروانه در لحظه گرگ و میش

وی موفق شد در فیلم سینمایی رگ خواب در کنار بازیگرانی همچون کوروش تهامی، لیلا حاتمی و … تجربه ی بسیار خوبی را در کارنامه هنری خود ثبت کند.

بازی متفاوت زهره ساداتی در نقش یک نامادری بدجنس در سریال لحظه گرگ و میش بسیار واقع گرایانه است و نشاندهنده ی استعداد این بازیگر می باشد.

ما در مجله خبری ژولی پولی برای زهره ساداتی بازیگر جوان کشورمان آرزوی موفقیت روز افزون داریم.