غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی شهاب گردان دروازه بان تیم ذوب آهن+ عکس - ژولی پولی

بیوگرافی شهاب گردان دروازه بان تیم ذوب آهن+ عکس

بیوگرافی شهاب گردان دروازه بان تیم ذوب آهن+ عکس

16 تیر 1400

بیوگرافی شهاب گردان دروازه بان تیم ذوب آهن+ عکس را در مجله خبریر ژولی پولی مشاهده نمایید.

شهاب‌الدین گردان زاده ۱ خرداد ۱۳۶۳ جویبار، دروازه‌بان فوتبال که در باشگاه فوتبال ذوب‌آهن بازی می‌کند. وی سابقه عضویت در تیم‌های نساجی مازندران، ابومسلم مشهد، ذوب‌آهن اصفهان، سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران را دارد.

دوران باشگاهی شهاب گردان:

شهاب گردان بیشتر دوران ورزشی خود را در باشگاه ماهشهر گذراند. او در سال ۱۳۸۸ به باشگاه باشگاه فوتبال ذوب‌آهن پیوست. گردان در این باشگاه به عنوان دروازه‌بان نخست به فعالیت پرداخت و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ با این تیم به مقام نایب قهرمانی آسیا رسید.

حضور شهاب گردان در تیم ملی:

پس از بازی‌های خوب گردان در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا افشین قطبی او را به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نمود. او اولین بازی ملی خود را در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۱ در برابر امارات عربی متحده انجام داد. او یکی از ۲۳ بازیکن ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ در کشور قطر بود.

افتخارات شهاب گردان:

لیگ برتر

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۴-۱۳۹۳ به همراه تیم سپاهان اصفهان

نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۹-۱۳۸۸ به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان

جام حذفی

قهرمانی در جام حذفی ۹۲–۱۳۹۱ به همراه تیم سپاهان اصفهان

لیگ قهرمانان آسیا

نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان

اینستاگرام شهاب گردان:

shahab.gordan35

باشگاه فوتبال ذوب آهن اصفهان:

باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در ۳۱ خرداد ۱۳۴۷ در شهر اصفهان بنیان‌گذاری شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد. مالک این باشگاه، شرکت ذوب‌آهن اصفهان است. ذوب‌آهن پس از همشهری خود سپاهان، دومین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ میلادی راه یافته‌است. ذوب‌آهن با چهار قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آید.

حضور ذوب آهن در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا:

تیم فوتبال ذوب‌آهن با غلبه بر تیم‌های قدرتمند آسیا با شایستگی راهی فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ شد. این تیم در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۸۹ و در تک بازی فینال که در استادیوم ملی المپیک توکیو واقع در کشور ژاپن برگزار شد، به مصاف تیم سئونگنام ایلهوا چونما رفت. ذوب‌آهن در این دیدار با نتیجهٔ ۱–۳ مقابل نمایندهٔ کره جنوبی شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ رسید.